ŞEHITLERIMIZ

679 18 2
                                    

Herkes Ülkücülerin Allah (c.c) yolunda , İslam davasını koruma uğruna hayatlarından vazgeçtiğini, şehit olduğunu ve ÜLKÜCÜLÜK' ün şimdiki gibi 3-5 çakalın ben ülkücüyüm diyerek ,Mafyacılık oynamasından farklı olduğunu bilsin.. Yüce Allah(c.c) Türk'ü Korusun Ve Yüceltsin.




İLK ŞEHİDİMİZ

Türk-İslam davasının 22 yaşında ilk şehidi olan Ruhi Kılıçkıran’ın yetim olduğunu biliyor muydunuz? ... Ya 4 Ocak 1968’de Ankara Site Yurdu Kantininde iftarını açtıktan hemen sonra şehid edildiğini…

KOMÜNİST KATLİAMI

17 Mart 1978 tarihinde Ömer Bayraklar, Salih Uluğ, Bahri Bilgin, Cevat Koca, Sinan Koca isimli 5 ülkücü işçinin aynı anda, Dev-Yol militanları tarafından hunharca katledildiğini biliyor musunuz? Ümraniye de oturan bu ülkücülerin hepsinin de Giresunlu olduklarını, Sinan ile Cevat’ın kardeş olduğunu... Sinan Koca’nın henüz 10 günlük bebeği olduğunu Biliyor Muydunuz?

6 ÖĞRETMEN AYNI ANDA

18 Eylül 1979 tarihinde, Adana’da 6 ülkücü öğretmenin, arkalarından ateş açılmak suretiyle şehid edildiğini biliyor muydunuz? Ahmet Güleç, Davut Korkmaz, Müslüm Teke, Yılmaz Kızılay, Mustafa Karaca ve Özcan Doruk isimli öğretmenleri hunharca katleden komünist militanlardan çoğunun yakalanmadığını biliyor musunuz?

36 SAATTİR YEMEMİŞTİ

8 Haziran 1970 tarihinde İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Bahçesi’nde şehit edilen Yusuf İmamoğlu’nun yapılan otopsi sonucu 36 saattir yemek yemediği biliyor muydunuz? Şehit edilmeden önce okulun arka bahçesinde bulunan ağaçların altında son namazını kılan İmamoğlu’nun, cebinden sadece 35 kuruş çıktığını Biliyor Musunuz?

ÖNKUZU HEY, ÖNKUZU

23 Kasım 1970 yılında ülkücü şehid Ertuğrul Dursun ÖNKUZU’nun komünist militanlar tarafından ağır işkencelere sonucu şehit düştüğünü... Önkuzu’nun kırılmadık kemiği, patlamadık yerinin kalmadığını ve ağzından ciğerlerine bisiklet pompasıyla hava verilerek ciğerleri de patlatıldıktan sonra okulun 3. katının penceresinden aşağıya atıldığını biliyor muydunuz? BİL VE UNUTMA!

İKİ EVLİYA

12 Eylül idaresi tarafından haklarında verilen idam hükmünün uygulanması sırasında yanlarında bulunan görevli imamın Selçuk Duracık ve Halil Esendağ için; “Hiç evliya gördünüz mü? diyenlere “Evet, Halil ile Selçuk’u gördüm diyeceğim” dediğini biliyor musunuz? Peki ya, idama gitmeden evvel Halil Esendağ’ın arkadaşlarından gelinlik istediğini... Ve bu gelinliğin kefen olduğunu biliyor musunuz?

ALLAH DAVASI ÖLMEZ

12 Eylül idaresi tarafından idam edilen Mustafa Pehlivanoğlu’nun son mektubunda “Şunu hiç bir zaman unutmasınlar ki, Mustafa'lar ölür, Allah davası ölmez, milliyetçilik yaşar. Kellemi verdiğim bu yolun zaferi yakındır. Zafer her zaman Allah'a inananlarındır” dediğini Biliyor Musunuz? Bil, Unutma, Unutturma!

BAYKAL’IN KORUMASI

Ankara Etlik Lisesi son sınıf öğrencisi 18 yaşındaki Metin Öztürk’ün, Ankara’nın Etlik semtinde 13 Mart 1977’de, CHP’li Deniz Baykal’ın koruma polislerinden biri tarafından vurularak şehit edildiğini biliyor musunuz?

ÜLKÜCÜLÜK VE ÜLKÜCÜLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin