Part 8

95 8 0
                                    

Seungyeon meletakkan kasut Ara ketepi dan bangun lalu menuju ke namja itu.

Start...

Seungyeon tersenyum. Sekali lagi dia terpaksa menyimpan rasa sakit hatinya pada SCoups."Seungcul Hyung sejak bila kamu kesini?"Tanya Seungyeon seakan tidak ada apa apa terjadi.

"Aku baru sampai... "Balas SCoups pendek.

"Ooo... Ara dari hari tu cari Hyung..."sekali lagi Seungyeon cuba menyembunyikan perasaannya.

Scoups hanya tersenyum.

Ara juga hanya terdiam.

Kaki SCoups melangkah ke Ara. "Mian... kerana.."

"Gwenchana oppa... "potong Ara. "Gomawo sebab selamatkan Ara hari tu... "ucap Ara.

SCoups hanya tersenyum. "Nde... cheonman.. "balas SCoups sambil mencuit pelan pipi Ara.

Skip... ( 2 Hari Kemudian.. )
Malam...

Scoups tersenyum menatap wajah gadis yang ada pada gambar  framenya.Dia sedikit mengusap ngusap gambar gadis itu.

Dia cuba menyalurkan perasaannya pada gadis itu melalui bingkai gambar itu. Perit!lebih perit dari sakit yang dia alami.

SCoups tersenyum, gadis yang berada digambar ini seakan ubat bagi menghilang sakit yang dia alami. Walaupun hanya gambar, tapi itu sudah mencukupi.

Airmatanya mengalir namun segera dia hapuskan dan tetap tersenyum. "Kau tahu.. kau adalah wanita pertama yang mencuri hati aku tapi sayang kau datang bukan pada waktu yang tepat.Disaat aku begini.. hiks.. "Esakan tangis SCoups mulai keluar. Dia masih cuba tersenyum. "Kau datang disaat aku sakit..".Airmata Scoups mengalir seakan air terjun yang turun dengan derasnya.Sekali lagi Scoups mengelap airmatanya kasar. "Aku harap..aku mati dulu sebelum kau hadir.. jadi aku tak perlu merasa betapa sakitnya mencintai seorang gadis."Airmata terus jatuh satu persatu nengenai frame yang terpampar wajah Ara.

Falling In Luv Again ?!. ©Where stories live. Discover now