Part 11

83 6 0
                                    

Zelo menatap Ara yang membeku dihadapan Scoups . Kakinya melangkah cepat ."hey Seungchul Hyung.. "sapa Zelo lalu menarik lengang Ara sedikit menjauhi Scoups .

Scoups kehairanan.

"Tak sangka dapat jumpa Hyung kat sini.. "sambung Zelo.

Ara hanya terdiam dengan seribu bahasa. Ingin sahaja dia memeluk Scoups melepaskan rindunya saat ini tapi nihil."hmm.. aku pergi dulu okey.. "kata Ara lalu berlalu pergi. Dia tak mahu perasaannya makin menjadi jadi bila dihadapan Scoups .

Scoups memandang kecewa apabila Ara langsung tidak ingin melihatnya.

"Hyung.. badan kau makin kuruskan.. dan.. "Zelo memerhatikan wajah Scoups dengan teliti. "Wajah kau pucat.."kata Zelo.

"Ani.. aku okey okey saje..mian.. aku harus pergi dulu.. "kata Scoups lalu turut berlalu pergi.

Skip...

Zelo memasuki kereta dan menghidupkan keretanya.Dia menoleh kearah Ara yang termenung.

Ara yang sedar Zelo memerhatikannya turut menoleh kearah Zelo. Zelo tersenyum kearah Ara. Ara paham mungkin Zelo ingin Ara tetap tersenyum."kau jangan risau... "kata kata Ara terhenti .Dia menarik nafas untuk beberapa kali,bagi menghilangkan rasa kurang senang yang mulai muncul dihatinya. "Dalam hidup kadang kadang kita akan rasa sedih, sakit dan lain lain.. namun aku percaya suatu saat nanti segala galanya akan berakhir.. "terang Ara panjang lebar.

"Nde.. itu yang benar dear.. kuatkan semangat kamu.. "kata Zelo menyemangati Ara namun dia masih memikirkan hal Scoups tadi  yang kelihatan seperti sakit.

Falling In Luv Again ?!. ©Where stories live. Discover now