Part 10

88 8 0
                                    


( 3 Minggu Kemudian..)

Ara sudah tidak pergi lagi ke padang basketball itu.Dia banyak menghabiskan waktu dibilik, dan disekolah. Jungkook dan Seungyeon yang selalu terserempak dengan Ara disekolah pun sudah tidak di anggap ada oleh Ara. Luhan juga sering menganggu Ara.

Skip... ( Petang )

Ara berdiri dihadapan tingkap rumahnya yang terbuka luas.Sesekali terdengar suara Ara menghembuskan nafas.Dia rindu untuk berjumpa dengan Scoups dan dia juga merindui Jungkook , Seungyeon , Xero dan Chunji.

Zelo yang memerhatikan Ara terkekek kecil.Kakinya melangkah masuk ke bilik Ara."Bosan??"tanya Zelo.

Ara mengangguk mantap.

" Luhan masih menganggu kamu?"tanya Zelo.

Sekali lagi Ara mengangguk."entahla..bilalah dia mulai bosan untuk mengacau aku.."keluh Ara.

Zelo menarik lengang kiri Ara.

Ara menatap Zelo pelik.

"Kajja!!"ajak Zelo.

"Kajja untuk kemana?"tanya Ara.

"Bersiar siar.."

Skip..

Zelo sedang memandu kereta manakala Ara termenung menghadap tingkap.Dipikirannya masih terngiang ngiang wajah Scoups .

Selepas beberapa menit akhirnya Zelo menghentikan keretanya disebuah tempat.Ara yang saat itu menghadap tingkap mengenali kawasan persekitaran disitu.

"Zelo..kau membawa aku ke padang basketball ini?"tanya Ara lalu menoleh kearah Zelo.

Zelo menganguk."aku tahu kau merindui mereka kan?"balas Zelo lalu membuka cermin sisi keretanya dan terlihatlah beberapa namja sedang bermain basketball dipadang itu.

Falling In Luv Again ?!. ©Where stories live. Discover now