'TRRRRINNGGGG', De wekker gaat af. Ik schrik me dood. Ik kijk op mijn telefoon hoe laat het is.
Nu is het precies 7 uur. Ik loop naar de douche, en ik zie dat ik de eerste ben. Ik pak mijn kleren, mijn föhn, sokken,
En legging.Ik laat de warme stralen over mij heen vallen. Het is vandaag de eerste dag na de vakantie.
Ik ga dit jaar 5 havo doen. ❤️Vorig jaar was echt strijden. In ieder geval, ik loop uit de douche en wikkel een handdoek om me ik maak mezelf droog en föhn daarna mijn haren. Ik wou mijn haar vandaag stylen, maar ik heb er geen tijd voor, dus doe ik wat argan olie in mijn haar.
Ik smeer Zwitsal over mij hele lichaam. Ik hou daar echt van ook al is het van kleine baby'tjes.
Zeker een aanrader.Ik pak mijn jurk ik ga vandaag voor iets langs, omdat ik van plan ben om over een paar maanden hoofddoek te dragen.
Check de foto hier boven, dat is de jurk die ik vandaag ga dragen
Ik pak snel een sjaal en doe die als hoofddoek. Ik maak snel een foto. Ik pak mijn mascara en doe een klein beetje op.
Niet te veel. Ik leg de sjaal weg en smeer een beetje vaseline op mijn lippen. Verder doe ik geen make up. Mijn lip zijn al van zich zelf dik en roze van kleur, ik heb een wit huid met dikke wangen en mijn wenkbrauwen zijn al mooi op figuur.
Ik heb ook lange wimpers. Alhamdoelilah🌹ik ben blij met wat ik heb❤️
Ik doe wat parfum op. Ik pak mijn grote ronde oorbellen en doe het in me oor.
Ik pak mijn Michael Kors horloge en doe die om mijn pols.
Ik heb heel veel krullen.
Ze komen tot onder mijn schouder.
Ik loop de douche uit en bid de ochtend gebed.Ik zie dat mijn zus nog slaapt, maar we moeten samen naar school.
Op haar Vespa. Ik maak haar wakker en zij doet haar ding.Mijn broers zijn intussen allemaal wakker en mijn zus Khadija begint pas 12 uur, dus is ze nu Koran aan het lezen.
Mijn zus Soraya komt uit de douche ze ziet er precies het zelfde uit als mij, maar zij heeft een zwarte jurk❤️. Ik heb bruine krullen met blonde plukjes er in en zij ook. Ik loop naar beneden en maak een ontbijt voor mijn ouders en mijn zussen. Mijn broers hebben al Shakura gedronken. Ik kan dat niet in de ochtend, trouwens ik drink dat helemaal niet. Het stinkt zo, tenminste ik vind het stinken.
Ik loop naar de woonkamer met de ontbijt en groet iedereen.Ik zeg mijn ouders gedag en loop samen met Soraya naar de deur, wij doen alle twee onze nike airmax 2016 aan.
Mijn broed Mo die vraagt of hij ons moet brengen.Wij zeggen dat het niet hoeft en bedanken hem.
Ik geef mijn broer een kus op zijn wang, pak mijn Michael Kors tas, ik doe mijn IPhone 6 en mijn portemonnee er in en loop de deur uit.
Mijn zus volgt mij en neemt plaats op de Vespa. Ik neem plaats achter haar en we gaan.
Het is niet zolang rijden gelukkig.-
Aangekomen op school is de schoolplein vol. Alleen maar Marokkanen. Er komen een groep meisjes op mij af en geven mij een dikke knuffel. We praten allemaal over de vakantie. Karima mijn vriendin is verliefd op iemand. Dat boeit me niet. Maar ze praat de hele tijd over hem (wat me echt hoofdpijn geeft). Ik doe alsof het mij boeit. Die jongen heet Yasin.
Ik en mijn zus lopen naar onze kluisjes iedereen kijkt ons bewonderend aan. Met iedereen bedoel ik ook echt iedereen.
Ik trek mij er niks van aan. Ik haat zulke types.
In ieder geval, ik zie dat een groepje meisjes van 3 vies naar mij kijken, ik kijk natuurlijk vies terug. Ik had de neiging om naar ze toe te lopen, maar wil geen tijd aan ze verspillen, ik loop express langs ze en een van die meiden steekt haar voet uit. Ik struikel over die voet, maar ik kom niet op de grond terecht. Ik kijk achter mij en ik zie ..........Wie zag ze❤️? Dat lees je inshaallah in de volgende deel. Een klein voorproefje.☺️
Ik hoop dat jullie het begin een beetje leuk vonden. Stem ook en zet in de reacties wat beter kan en of je het leuk vond.
JE LEEST
Eeuwige liefde
Romance'Eeuwige liefde', Je hoort het al aan de naam. Ze zullen beide strijden. Eeuwig zullen ze strijden voor de liefde. Maar dat gaat niet makkelijk?!