Voorstellen❤️

640 31 1
                                    

Salamoealaikoem, na lang twijfelen heb ik toch besloten om een nieuwe boek te schrijven.
Dit boek gaat over Hajar, een knap meisje, goede imam, mist geen enkel gebed.
Maar ze draagt nog geen hoofddoek. Ze wilt eerst kennis opdoen. Haar ouders zijn normale ouders.
Zoals elke Marokkaanse gezin. Ze heeft een broer, Mohammed. Oftewel Mo, hij is 19 en werkt hard. Hij heeft een eigen bedrijf en daarnaast is hij de manager van de Primark.
Als je aan mij ging vragen waar ik het beste kan shoppen is het Primark wel.
Ik heb 3 andere broers.
Yousef, de grappen maker van onze gezin. Hij is gewoon najib amhali 2.0.
Hij zit in de vijfde, examenjaar havo.

Oualid, dat is gewoon mijn bodycard. Als er iets is, komt hij gelijk. Ik kan alles bij hem kwijt. Hij is 20 jaar
Hij gaat niet naar vrouwen toe om een hand te vragen, maar zij komen naar hem toe.

Reda, is mijn broer die is al getrouwd hij is nog best jong 22. Hij woont letterlijk tegenover ons. Dat is het handigste, want als er bezoek is gaan de mannen naar zijn huis en de vrouwen naar ons huis.

Ik heb 2 zussen,

Khadija, ze is letterlijk de knapste meisje Mashaallah. Ze is 19 en is al verloofd. Ze draagt een khimar en doet alles op de islamitische manier.

Soraya, is mijn 1jaar oudere zus ik ben 16 en zij is 17. Ze is precies net als mij. We doen letterlijk alles samen.

Saïd 56, dit is mijn vader, hardwerkende vader. Hij heeft een eigen bedrijf.
Mounira 45, dit is mijn moeder, ze draagt een khimar en heeft een sterke imam. Ze steunt me bij alles.

Ik verklap niet veel!☺️
Lees mijn eerste deel en laat me weten wat je er van vind.❤️

Eeuwige liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu