Episode - 4

1.3K 203 16
                                    

ထိုေန႔က cupid LuHan ရဲ႕ ေကာင္းမႈနဲ႔ သူ႕ခဗ်ာ BaekHyun Hyung ရဲ႕ Big Fan ဘဝကေန Anti Fan ဘဝသို႔ လံုးလံုးလ်ားလ်ား ေရာက္သြားေလသည္... ေတာ္ေသးတာေပါ့... အဲ့အခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္နဲ႔ BaekHyun Hyung ႏွစ္ေယာက္တည္းသာ ရွိေပလို႔.. တျခား Fan ေတြနဲ႔ သာ ရွိၾကည့္ပါ့လား... ေအာင္မေလး... Oh SeHun ဘဝေတာ့ မေတြးဝံ့စရာဘဲ...

''အဲ့ေလာက္လဲ လဒလည္လိမ္ထားတဲ့ ရုပ္ႀကီးနဲ႔ မႈိင္ျပမေနပါနဲ႔ SeHun ရယ္... ငါ Cupid ပါ.. ဒီေလာက္ ကိစၥေလးကေတာ့ ငါ ေျပလည္ေအာင္ ျပန္လုပ္တတ္ပါတယ္''

ငင့္... ေတာ္ပါၿပီ.. ေၾကာက္လြန္းလို႔..

''ေတာ္ပါၿပီ LuHan ရယ္... ငါ့အျဖစ္က ေရွ႔ေနငွားမွ ေထာင္လံုးလံုးက် ဆိုလိုဘဲ.. cupid အကူအညီယူမွဘဲ ပို ေဝးရတယ္လို႔...''

''မမွားေသာ ေရွ႔ေန မေသေသာ ေဆးသမား တဲ့... ငါလဲ....''

''ေတာ္ပါၿပီ LuHan ရယ္.... ငါ စိတ္ညစ္ေနလို႔ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ေနေပးစမ္းပါ''

''မင္းကလဲ.. ငါက..''

''ေတာ္ပါၿပီဆိုကြာ... ငါတစ္ေယာက္တည္း ေနပါရေစ...''

SeHun လဲ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ ေဘးမွာ ထိုင္ေနတဲ့ LuHan ကို တစ္ခ်က္ တြန္းထုတ္လိုက္သည္... LuHan ကေတာ့ သူ႕ကို ေတြေတြေလး ေငးၾကည့္ၿပီး ခဏေနေတာ့ ဖ်က္ခနဲ ေပ်ာက္သြားေလသည္..

စိတ္တိုတိုနဲ႔ တြန္းလႊတ္မိတာမွားမွန္း သူ သိေပမယ့္ LuHan ကို အားနာတဲ့ စိတ္ထက္ BaekHyun Hyung ေတာ့ သူ႔ကို အထင္လြဲသြားၿပီ ဆိုတဲ့ အသိက ပိုၿပီး ႀကီးစိုးေနတာေၾကာင့္ သူ LuHan ကို ေတာင္းပန္စကား မဆိုမိ...

ထိုေန႔ညက Cupid LuHan တစ္ေယာက္ ျပန္ေရာက္မလာတာကို လူသားေကာင္ေလး Oh SeHun ကေတာ့ သတိထားမိပံုပင္ မေပၚေခ်...

👼👼👼👼👼C.U.P.I.D👼👼👼👼👼

မိုးလင္းေနၿပီဆိုတာကို သိေပမယ့္ ညက ေတာင္ေတြး ေျမာက္ေတြးရင္း ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္တာမို႔ SeHun မထေသးဘဲ အိပ္ယာထဲ ဟိုလွိမ့္ ဒီလွိမ့္နဲ႔ ဆက္ေကြးေနလိုက္သည္...

ဒါနဲ႔ LuHan တစ္ေယာက္ေရာ ညက ျပန္ေရာ လာရဲ႕လား??

အေတြးနဲ႔ အတူ အိမ္ထဲ တစ္ခ်က္ေဝ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အက်ႌအျဖဴကိုသာ တစ္စိုက္မတ္မတ္ ဝတ္တတ္တဲ့ cupid ေကာင္ေလးကေတာ့ ေပ်ာက္ဆံုးေနေလသည္....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

C.U.P.I.DWhere stories live. Discover now