Part3~

388 22 6
                                    

#Class vocal 1



Class vocal 1 sangat bising kerana didalam class tersebut ade yeonhwa , sungjee dan hyunah. Di situ juga ada v,hoseok dan juga jungkook.

Beberapa minit kemudian pn.bae memasuki class tersebut .

Pn.bae: annyeong class. Baiklah. Harini kita akann....

TOK TOK TOK

yoona:annyeong miss. Saya dr class vocal 2. Saya dihantar kesini oleh miss song. Ni suratnya.

Yeonhwa: eihh, ape yeoja ni buat kat sini. Tak layak.*smirk*

Class: hahahaaa

Pn.bae:shut up! arraso. Duduk.

Yoona duduk disebelah sungjee dan berhadapan dengan meja yeonhwa. Kemudia pn bae menyuruh mereka menyanyikan lagu 24Hours-Sunmi. Orang pertama yang menyanyikan lagu ini ialah yeonhwa.

Yeonhwa: *mula menyanyi* i shib sa shigani mojara(oh baby) , neowa hamkke isseumyeon, neowa nuneul matchumyeon , i shib sa shigani mojara (oh baby), naega...*lupa lirik*

Pn bae: duduk! Yoona . Sila nyanyi.

Yoona: i shib sa shigani mojara(oh baby) , neowa hamkke isseumyeon, neowa nuneul matchumyeon , i shib sa shigani mojara (oh baby), naega neoreul manjigo niga nareul manjimyeon.

V: *tepuk tangan*

Class: *tepuk sekali*

Yeonhwa: v stop it! Ergh. Aish jinjja. Stop .*separuh bisik*

Pn bae: bagus! duduk yoona. Baiklah. 2 minggu lagi , SAHS akan mengadakan pertandingan untuk menyanyikan lagu solo diacara SAHS . Sila bersiap sedia

Yeonhwa: yes! Aku tau aku akan terpilih. Seperti selalu.

#WAKTU REHAT

Yeonhwa: so, u guys will support me right?

Sungjee: ofcos lah yeon. Kau tu bestfriend kitorang . Mesti kitorang support .

Hyunah: yup. Chillax. But kau kene hati2 dgn yoona tu . Coz dia tu berbakat.

Sungjee: yup betul tu . If not....

Yeonhwa: hoi! Korang ni shitlah. Ingat eh, omma and appa aku tu ahli music. Appa aku composer . Omma aku penyanyi terkenal. Pastilah aku ni bakal idol! Erhhh *blah*

Yeonhwa berjalan jalan di sekitar sekolah. Kemudian dia terdengar pengetua dan juga pn bae sdg mmbincangkan ttg hal audition untyk menyanyi solo diacara SAHS. Pengetua mencadangkan audition tu diadakan pd hujung minggu ni.

Yeonhwa mempunyai niat jahat dan ingin mensabotaj yoona supaya tidak dapat masuk ke audition tersebut.

#DI CAFE OMMA HERA

Yoona sedang berchatting bersama hyeun . Kemudian hera datang dengan membawa secawan Tiramissu Caramel Coffee..

Yoona: hera. 2 minggu lagi aku ade audition untuk acara menyanyi solo .

Hera: jinjja? Daebakkk

Yoona: tapi aku takot .

Hera: waeyo?

Yoona: you know yeonhwa. Dia pasti akan dapat ..

Hera: ala. Belom tentu dia dapat. Mana tau kau yg dapatt. Dahlah. Takyah pikir. Nih .*hulur cawan* tiramissu caramel coffee. Your fav.

Yoona: woahh. Gomawoooo

#WAKTU MALAM
#DI LOVELY CAFE

Jungkook: lambat betol si kuda tuh . Aish

My Boyfriend Mr.Playboy!Where stories live. Discover now