Yoona: XXX?
XXX:awak buat ape kat sini hujan2 ni? Setiap kali kita berjumpa mesti awak jatuh. Memang takde keseimbangan badan eh?
Yoona: eo sir? Sy jatuh bukannya nak tolong tapi membebel. Sy memang suka jatuh, so? *muka annoyed*
Sir wooseok: *hulur tangan* bangun. Buatpe awak kat sini seorang diri? Malam-malam ni?
Yoona: *diam*sa.. Saya nak ke kedai de.. Depan tu.
Sir wooseok: ahh. Saya pun nak ke sana juga. Kajja.
Yoona: *diam*
Sir wooseok: yahh. Kenapa diam?
Yoona: achoo! *bersin*
Sir wooseok: pegang payung ni kejap. *bukak sweater tutup badan yoona*
Yoona dan sir wooseok jalan beriringan pergi ke kedai yang berada tidak jauh dari tempat mereka tadi.
Kedai Runcit Pak Jabit😂
Dalam masa yang sama, hera berada didalam kedai tersebut. Dia terpandang sir wooseok yang baru sahaja masuk ke kedai tersebut. Hera baru nak tegur tetapi dia membatalkan niatnya kerana nampak yoona di belakang sir wooseok.
Sir wooseok pergi ketempat air panas (taktahu ape nama dia😂) dia ambil dua cawan mocha dan satunya diberikan kepada yoona.
Yoona: wae sir baik sangat?
Sir wooseok: saya memang baik😏
Yoona: selalunya dalam drama, kalau saem baik dgn anak murid ade udang disebalik mee. Lagi2 kalau ank murid yang baik mcm saya.
Sir wooseok: *gelak* awak ni banyak tengok drama. Kalau saya nak gunakan awak, saya tak bawak awak kesini. Terus ke hotel.
Pada sudut yang lain hera memerhati mereka dengan perasaan yang sukar dijangka. Marah,cemburu,sakit hati. Semuanya ada.
Sir wooseok: dahh. Jangan pikir bukan bukan. Minum air tu. Nanti demam.
Yoona: *minum air tapi tak perasan comot*
Sir wooseok: hahahhaa
Yoona: wae??
Sir wooseok: ameugetdo(?) just... *lap bibir yoona*
Bbukkk!
Yoona: eo? Bwoyaa?*pandang arah yg bunyi tadi*
Pada masa yang sama v datang ke tempat yoona tunggu tadi bersama kereta Lamborghini dia. V menunggu yoona selama 5 minit dan kemudian cuba call yoona.
I need you girl
Wae honja....Klikkk
Talian dimatikan oleh yoona. V yang berasa marah terus memandu keretanya pergi dr situ.
Sir wooseok: kenapa matikan?
Yoona: tak penting. Kenapa sir senyum2?
Sir wooseok: ani. Awak ingatkan saya dekat seseorang.
Hera yang tengah menyorok terkejut mendengarnya.
Sir wooseok: ehh td bukan awak kata nak beli barang ke?
Yoona: aniyoo.
Sir wooseok: eo? Td awak sendiri cakap nak pergi kedai beli barang. Lupa ke?
Yoona: ahh. Nae nae. Saya nak beli tisu
Yoona berlari ke bhg "wanita" dan berdiri disitu. Kemudia sir wooseok datang kepada yoona.
Sir wooseok: yoona ah? Dah dapat tisu awak tu?
Yoona: *terkejut* ahh naee. Igeoo *tunjuk pad*
Yoona yg perasan sir wooseok memandang kearahnya smbil tersenyum mencampakkan pad tersebut dan terkena hera yang sedang menyorok.
Yoona: ahh sir sy balik dulu.
Sir wooseok: saya hantarkan?
Yoona: aniyy. Annyeonggggg!!
Yoona berjalan menuju ke pintu. Apabika tiba di pintu kedai tersebut dia berdiri memerhati keadaan dir luar.
Sir wooseok: yoona ah. Igeo. Ambil payung saya.
Yoona: ahh gwenchana. Rumah sy dekat je
Sir: ambil je. Nae? *pegang tangan yoona*
Yoona: arraseo.
V hanya memerhati yoona dan juga sir wooseok dr jarak jauh. Dia berasa bertambah marah melihat adegan yoona dan sir wooseok.
SKIP
yeonhwa: sial sial sial. Patutnya aku yang date dengan v. Bukannya yeoja tak guna tu. Erghhh
Hyuna: kau rikex je yeon. V takkan serious dgn yeoja tu. Maybe dia nak mainkan yoona je? Kita tak tahu. Right?
Yeonhwa: go die. Aku taknak tahu. Yamg aku tahu malamni kita kena rancang sesuatu supaya yeoja tu tak dekat lagi dengan v.
Tiba tiba puan choi iaitu omma kepada yeonhwa datang ke bilik yeonhwa.
Puan choi: baby, are you sure taknak ikut omma pergi show tu?
Yeonhwa: yes mom. I dont want. I think we want to study this night. Right girls?
Hyuna,sungjee: naeeee
Puan choi: arasseo. Btw omma dah book the best party organizer for your birthdayyy.
Yeonhwa: jinjja?!! Omoo. So my birthday party will be the best party ever omaigodd. Ommaa gomawoooo.
Puan choi: hahaha nae. Omma pergi dlu nae. Annyeong girlss*keluar*
Hyuna: omfg. Next week we hv party all night long girlsss
Sungjee: hah whats the theme yeon? Aku nak tempah dress dekat butik paling popular.
Yeonhwa: shutup!
P/S:
Mianhae sbb pendek je.
Sorry lambat update. Tahun ni busy memanjangg. SPM gaissss😭 wish me luck this year. Nanti author sambung lagi. Vote bebanyak tauu❤