Tiba tiba,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Yoona berasa pening kepala dan ingin pitam. Tetapi ditahan rasa tersebut dan terus berlari ke tandas.
Yeonhwa: ehh yoona yoona!!
Hyunah: kenapa dgn yoona tuh?
Yeonhwa hanya diam sambil tersenyum sinis seperti telah merancangkan sesuatu. V pula melihat yoona yg terus ke tandas dan sedang memikirkan apa yg terjadi. (Berfungsi jugk eh otak dia^O^)
#Ditandas
Yoona berdiri dihadapan singki dan memuntahkan aiskrim yg dimakannya. Tekaknya berasa sangat perit . Kemudian dia terbatuk batuk . Selepas merasa lega. Dia segera keluar dr tandas.
Yeonhwa: yoona, gwenchana?
Yoona: erm nae. Gwenchana.
Yeonhwa: yeah baguslah . V, tolong ambilkan gambar kitorangg. Pleasee*buat aegyo* (ehh, pikir kau comell)
V: nae arraso .*ambil phone*
Setelah selesai bergambar, Yoona meminta izin untuk pulang kerana dia berasa tidakselesa dipandang V sejak dr tadi.
Yoona: erm. Okaylah. Aku balik dulu. Lagipon dah malam. Mesti appa aku marah nanti kalau balik lewat. Kamsahamnida utk aiskrim tu . Annyeongg.
V: nak aku hantakan tak?
Yoona: ah? Em aniyaa . Takpe. Aku bole balik sendiri.. annyeong.
#Keesokkan harinya di SAHS
Semasa yoona berada didalam kelas, dia sentiasa batuk dan itu membuatkan dia tidak sedap hati . Yeonhwa yg duduk dibelakang yoona berasa puas kerana dapat mengenakannya dalam diam . V pula sering memandang yoona dan dia yakin bahwa yeonhwa sengaja mengenakan yoona.
Yeonhwa: yoona kau okay?*tepuk bahu yoona*
Yoona: eo . Nae. Im okay.. *terpandang V dn cepat2 pandang dpan balik*
Puan bae memasuki class vocal 1 . Dan memulakan percakapannya tentang audition yg bakal berlangsung.
Pn Bae: baik class. Saya nak bagitahu sesuatu tentang audition untuk majlis SAHS. Audition untuk majlis tu, setelah berbincanh dengan pengetua, ianya akan dipercepatkan . Dan ianya berlangsung hari ini.
Yoona yg mendengarnya terkejut kerana dia sedang mengalami batuk dan sakit tekak selepas makan aiskrim semalam.
Pn Bae: okay yg dah sedia sila kehadapan. *Duduk*
Hoseok: miss! Miss! Saya saya*angkat tangan*
Pn bae: kedepan hoseokk..
Hoseok pun kedepan . Dia berada dihadapan dan membuat muka nervous. Dia memulakan nyanyiannya yg sumbang kerana hoseok tidak pandai menyanyi, dia hanya pandai rap dan menari. Jadi dia diketawakan oleh classnya tetapi dia tidak kesah dan meneruskan nyanyian sumbang dia.
Pn Bae: okay cukup! Kamu ni hoseok , x pernah nak serious.
Hoseok: alahh miss. Saya pandai rap and dance . Miss x nak buat audition untuk tu ke. confirm sy masuk.
Pn bae: dah dah . Dah tau pandai rap ngn dance , angkat tangan kenapa. Dahduduk. Okay siapa lagi?
Class vocal 2 diam dan menanti nama siapa yang akan dipanggil nanti.
Pn.bae:okya, yoona sini.
Class vocal 2 memandang yoona dan hanya diam. yeonhwa memandang rakannya dan tergelak kecil.