Yeonhwa- shut up! Kita berkumpul bukan nak cakap pasal party tu. We are here for plan something abt that disgusting girl and Tae. Yang korang melebih2 pasal party tu kenapa?!
Hyunah- takpayahlah marah2. Esok kan birthday kau. Nanti taksampai birthday lagi dah kedut2. Hahahaha
Yeonhwa- arraseo. *pikir sesuatu* YES!
SAHS
Hyeun dan rakan kelasnya sedang bergossip di dalam kelas. Tiba tiba hyeun mendapat chat dr kakaotalknya.
Hyeun- what? Seriously? Yeonhwa ajak kita pergi birthday party dia?
Chorong- jinjayo? Eo. Aku pun dapat chat tu.
Yerim- gosh. Seriously girls. Aku pun. Seolma...
HyeunChorong,Yerim- dia jemput satu SAHS?!
Tiba tiba yeonhwa,sungjee dan hyunah masuk ke kelas. Hyeun yg mempunyai perasaan ingin tahu menanyakan hal itu kepada yeonhwa.
Hyeun- yeon, betul ke kau jemput aku pergi birthday party kau?
Sungjee- yes. Kau dijemput.
Hyeun- termasuk yoona and hera?
Hyunah- nae. Korang bertiga pun dijemput. Baikkan yeonhwa? Bersyukur sikit. Walaupun chingu kau yoona tu dah ambil V dr yeonhwa, dia tetap jemput korang.
Yeonhwa- kajja.
BILIK PRACTICE
Hoseok- tae,*peluk bahu v* kau tau tak, yeonhwa jemput hampir semua pelajar SAHS. Untuk birthday party dia. Kira² 200 orang eh?
Jungkook- ani. 2000 orang. Sekali dengan saem. Oi tae. Cakaplah sesuatu. Bak kata orang putih say sometin menn.
Hoseok- say something. Not sometin.
Jungkook- ahh sama je.
Tae- *tolak tangan hoseok*kau pikir kau siapa pegang bahu aku? *pergi*
Jungkook- dia tu kenapa? Woi V kita member yoo. Kita dah biasa pegang2 yo
Hoseok- mollayo. *start beatbox* ahh kajja.
SITUASI YOONA DAN HERA
Yoona- eo hera ah.
Hera-nae. Eh semalam kau jadi ke keluar dgn V?
Yoona-hm ani. Patutnya aku keluar dengan dia. Tapi dekat satu jam aku tunggu dia tapi dia takdatang.
Hera-dia takdtang??
Yoona-*angguk* aku rasa kau betullah. Dia mainkan aku lagi. Okaylah. Aku gerak dulu
Hera-ehh yoon. Kau bawak ape ni?
Yoona-eo? Payung n sweater sir wooseok. Aku nak pulangkan. Sebab semalam aku jumpa dia. Then.. Ahh nanti aku story. Annyeongg!! *lari*
Yoona-*lari* tumpang laluuuu *stop lari*
V- kenapa semalam kau takdatang? Padahal aku dah tunggu kau.
Yoona-nae?! Sepatutnya aku yang tanya kau. Kau yang takdatang semalam. Aku tunggu dekat situ dekat satu jam.
V- aku datang! Kau yang takde
Yoona-hello?! Kalau kau ada confirm aku nampak. Aku ade kat sana pukul 7 tau!
V - geojimal !! Aku datang sana. Tapi kau! Sibuk dengan sir bodoh tu.