Erkan: lütfen? Bu çok önemli Cihan'a zorla katlanıyor Şebnem?
İdil: bişey bilmiyorum?
Erkan: ben biraz araştırdım şebnem o eve gelmeden önce Cihan'ın yanında kalıyordunuz? Belli ki aranızda birşeyler vardı?
İdil: yanlış araştırmışsınız?!
Erkan: lütfen, kandırmayalım birbirimizi?
İdil: ben Cihan'ın umrunda bile değilim ki?
Erkan: lütfen?
İdil: tamam anlatıcam!
......
Sabah
Erkan: naber
Şebnem: sana görüşmek istemiyorum dedim??!
Erkan: ben istiyorum ama canım :-)
Şebnem: bak eğer Cihan'ın kulağına giderse bana ve kızıma zarar vermesinden korkuyorum Erkan! Anla beni ?
Erkan: Şebnem! Seni herkes sevebilir, aşık olabilir, veya senin için saatlerce ağlayabilir. Ama seni kimse benim beklediğim kadar beklemez. Bunu unutma! Olur mu?
Şebnem: bu nereden çıktı şimdi!?
Erkan: hiç bir yerden?
Şebnem: neden söyledin ozaman!?
Erkan: yani korkarak yaşayamayız hayatımızı yaşamalıyız biz mutlu, özgür, huzurlu, anladın mı?!
Şebnem: bende istiyorum bunu ama?
Erkan: herşey yoluna giricek çoz az kaldı bitanem çok az ;-) güven bana olur mu?
Şebnem: tamam?!
Erkan: seni çok özledim sabahları bana günaydın demeni o kadar özledim ki?
Şebnem: :-) Erkan ben bugün dönüyorum! Yani Cihan'ın yanına o eve?
Erkan: biraz daha kalsan annende?
Şebnem: olmaz! Kaldım zaten yeteri kadar arıyor devamlı
Erkan: tamam, Bitanem doğuma az kaldı, ama merak etme kızımın doğumunda yanında olucam :-)
Şebnem: inşallah canım :-)
Erkan: ben seni annenlere bırakıyım, işlerim var biraz
Şebnem: Erkan? Kendine dikkat et!? Kötü şeyler yapma olur mu?
Erkan: sen beni düşünme ben halledicem herşeyi ve sen yanımda olucaksın!?
Şebnem: sen yanımdasın ya şuan ölsem dünyanın en mutlu insanı olarak ölürüm :-)
Erkan: şşş! Sakın?! Birdaha duymayayım ağzından öyle söz!?
Şebnem: kalkalım mı?
Erkan: olur
.....
Cihan: ben senden vazgeçmedim vazgeçmiycemde anladın mı!
Şebnem: Cihan ben çok yoruldum yeter artık! yeterr!! Ben kocamın yanında olmak istiyorum!
Cihan: bak erkanı öldürür leşini ayaklarının önüne sererim anladın mı? Beni!
Şebnem: miğdemi bulandırıyorsun??!
Cihan: karnındakinin doğmasını bekliyorum! Sonra herşeyiyle benim olucaksın!?
Şebnem: ne diyorsun sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.Ş.K
Fiksi PenggemarHikayemizin başrol oyuncuları Şebnem Bozoklu, Erkan Kolçak Köstendil'dir.