Aylar sonra gözlerimi açmaya korkmadım, onun kokusu o kadar huzur verici ki insan ona sarıldığında bırakmak istemiyor, sanki onun kokusunu içine çekerken burnum kopacak gibi hissediyorum, onun yanında olmak o kadar güzel ki anlatamam size, ama şunu söyleyebilirim ben bu kadına hastayım, dediler gibi aşığımmm... Bir eli karnında diğer eliyle ise benim elimi tutuyordu sırt üstü yatmış yancağızıma benim güzel karım, karnı artık iyice belirdi nede olsa doğuma az kaldı kızım 8 aylık oldu, az bir zaman sonra prensesimide alacağım kucağıma, artık benden mutlusu olamaz herhalde :-) yavaşça elini elimden ayırdım ve ağır ağır yataktan çıktım, ve aşağı mutfağa indim, karıma güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyorum bugün, ama izin veriyorlar mı? Tabiki hayır! kapı çaldı kim bu münasebetsiz sabah sabah!? Karımıda uyandırcak ya bak hala çalıyor?! Hızlıca mutfaktan çıktım ve kapıyı açtım!? Birde ne göreyim bizim Cemal!?
Erkan: lan hıyar herif! Sabah sabah ne arıyon kapımda!?
Cemal: ne o :-) yine mi yanlış zaman
Erkan: hösstt lan!?
Cemal: yav du sende hemen kızıvereyon kutu getidim sana uzaklâdan
Erkan: ver bakem :-)
Cemal: Alex yazıvereyo orda doğrumu, ne o artık yabancılala konuşeyon?
Erkan: lan sanane?? Ver şu kutuyu!?
Cemal: tamam tamam, sende de ne sinir vamış gari?! Yengeye söyleyivecem accık asın senin bu avanı, olmaz böle!
Erkan: oğlum Cemal! Lan sen neden boş konuşuyon bu kadar!? Oğlum bak Şebnem yukarda uyuyor eğer sen biraz daha konuşursan oda uyanırsa gebertivercem ya seni :-) sona ölüvecen sende anleyonmu :-)
Cemal: anlayıvedim :-) ozaman ben verem sana! :-)
Erkan: lan!!
Cemal: kutuyu?! Kutuyu vecem sana?!
Erkan: haa!? Tamam! Ba-
Şebnem: Aşkım? Erkan!? Aaa Cemal hoşgeldin :-)
Cemal: Hoşbuldum abla :-)
Şebnem: hayırdır :-)
Erkan: Alex birşey göndermiş Bize, yarım saattir kutuyu almaya çalışıyorum Cemal'den!!
Cemal: heee :-) doğru
Erkan: Şebnem sen bu dangalağın sesinemi uyandın!?
Şebnem: yok canım onun bir suçu yok :-) artık kutuyu alsanda içeri girsen Erkancım
Erkan: haklısın, balım!
Kutuyu Cemal'in elinden aldım ve kapıyı kapatıp içeri geçtim, şebnem soru soran gözlerle elimdeki kutuya bakıyordu?
Şebnem: açsana :-)
Erkan: dur açıyım :-) büyük bir kutu içinde ne var acaba :-)
Şebnem: bilmem :-)
Erkan kutunun üzerindeki kurdele'yi çözdü ve kutuyu açtı
Erkan: oha!
Şebnem: yaaa çok güzell :-)
Erkan: hahah :-) aynen :-)
Şebnem: yaa ben bunları yerim :-) Alex'e bak ya İngiltereden buraya kızımıza hediye göndermiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.Ş.K
Fiksi PenggemarHikayemizin başrol oyuncuları Şebnem Bozoklu, Erkan Kolçak Köstendil'dir.