Sevgili Günlük bugün size yaşadığım güzel bir aşk hikayesini anlatmak istiyorum. Sevgili Günlük ben 8. Sınıfın ilk sıralarında bir kıza aşık oldum daha doğrusu tutuldum onu gördüğüm an benim için hiçbir şey in önemi yoktu. Neyse ilk zamanlarda çok hoşlanmıştım en çok ta gülüşüne ve konuşmasına o konuştuğu zaman hiçkimse konuşmasın sadece o konuşsun o anlatsın derdini. Çok güzel konuşuyordu çok güzel gülüyordu doğrusu ben en çok gülüşüne aşık oldum. Neyse ben okulda sınıfta otururken yanıma geldi ve benle konuştu bana "yarın okula gelicekmisin " dedi ben başta şaşırdım bir şey söyleyemedim. Sonra "Evet gelicem "dedim nedenini sorduğum da boşver demişti. Bizim ilk konuşmamız böyle başladı(tabiki o konuştuğun da benim elim ayağıma dolanmıştı). Sonraki gün ise yine yanıma geldi ve koridor da dolaşım mı dedi ben çok şaşırmıştım bir kız la koridor da dolaşmayı hiç düşünmemiştim. Neyse tamam dedim dolaşmaya başladık konuştuk herseyi anlattık birbirimize. Ve birbirimize çok samimi olmaya başladık. Evet asıl yere gelelim bana bir soru sordu "senin sevdiğin biri varmı " dedi. Bende var dedim kim diye sorduğun da ben cevap vermedim çünki onu sevdiğimi söyleyemezdim. Senin varmı dedim. Oda var dedi. Kim olduğunu sorduğumda sen cevabını alınca ben çok şaşırdım ve çok mutlu olmuştum. Böyle güzel samimi içten sevebilecek beni ayakta tutabilecek bir insanla sevgili olmak çok güzel bir duygu olsa gerek. Evet sevgili günlük bizim aşkımız böyle başladı ben onu çok sevdim o da beni, hep çok mutlu olduk birbirimize hediyeler aldık. Sonra bir gün akşam dışarı çıktık ona dondurma aldım çok mutlu oldu ve beni öptü. Akşam eve gitme zamanı geldi ve evine bıraktım el ele evine doğru gittik çok mutluydu evine bıraktım ve bu sefer ben öptüm böyle bir gün geçti. Hepimize böyle bir aşk dileğiyle hoşçakal günlük.