Saçlarında hayat bulduğunuz kadın size kanka dese, yada seni arkadaşım olarak görüyorum dese ne hissederdiniz? Ben bana haksız yere sıkılmış bir kurşun gibi görüyorum hayatımın anlamı olan kadından duyduğum bu sözleri. Tabiki de onun suçu yok. Hem insan nasıl kızabilirdi ki sevdiğine. Siz kızabilir misiniz? Ben kızamam üstelik hikayemiz kardelenin hikayesine benzerken. Kardelen güneşe aşık bir çiçektir ama ismindende anlaşıldığı gibi karın altında yetişir sevdiğini hiç göremez taki karlar erimeye başlayıp güneşe yaklaştığını hissetinceye kadar. Kardelen bu hissiyata ne zaman kapılsa o dünyalar güzeli taç yaprakları ile Ferhat'ın Şirin için dağları deldiği gibi karları delerek gün yüzüne çıkar ama çıktığı gibi en büyük aşkı olan güneş onu saniye saniye ölüme sürükler deccallığını yapar. Yine de ne olursa olsun Kardelen sevdasından vazgeçmez ve kendini saniye saniye öldüren deccalı güneşten gözlerini bir an ayırmaz. Nasıl ayırsın ki aylarca onu birkaç saniyede olsa görmek için bekledi kardelen de benim gibi işlerin böyle kötü bir şekilde son bulacağını bile bile görmeyi bekledi güneşi. Onunda deccalı sarıydı benimki de, oda üzüleceğini bile bile sevdi bende, oda sevdiğini görebilmek için her şeyi göze aldı bende aldım. Tek fark kardelen birden acı çekmeden öldü ben ise yavaş yavaş kıskanarak acı çekerek ölüyorum ama neden? İnsan mutsuz olacağını bile bile nasıl sevebilir, neden aşık olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve AŞK
Teen FictionVe aşk gelir. Ya çıkacaktır yolun ona, ya da o yolda kaybolacaktır.. Dikkat küçük bir miktarı bile bağımlılık yapar