KESİT

868 27 22
                                    

sözleri alay içerirken gözleri ateş saçıyordu.''Sen benden kaçabileceğini mi sanıyorsun!'' dedi ve saçlarıma yapıştı.Tek eliyle saçlarımı çekiyordu. ''Bırak beni!'' dedim dişlerimin arasından''Hayır bırakmam artık elimden kolay kolay kaçamazsın!''dedi ve diğer eliyle sert bir tokat attı.Yanağım çok acıyordu aynı zamanda saçlarımın acısı git gide artıyordu.''Bir daha kaçacak mısın,ha?''dedi ve bir tokat daha attı.iki elimi de saçımın üzerinde olan ellerine götürdüm ve saçlarımdan ayırmaya çalıştım.Bu hareketime karşılık olağan üstü bir şekilde saçlarıma daha çok asıldı.Ellerinde debeleniyor kaçmaya çalışıyordum.''Cevap ver!''dedi ve bir tokat daha attı.Yine cevap vermedim.Bu durum üst üste tekrarlanıyordu ben ise elinde kurtulamıyordum.Bir anda bedenimi yatağa fırlatıp üzerime çıktı.Yatağın yanına bulunan komodinden bir bant aldı ve bir kısmını dişleriyle kesip dudaklarıma yapıştırdı.komodinden kelepçe çıkardığını görünce gözlerim mümkünce daha fazla açıldı.Zorla iki elimi yatağın demirlerine kelepçeledi.''Hatanın bedelini hem sen hemde kardeşin ödeyecek.Senin cezanı ben,kardeşinin cezasını kardeşim verecek!'' dedi. Bantın altında konuşmaya çalışıyordum aynı zamanda başımı hayır anlamında sallıyordum.Belinden bir silah ve susturucu çıkardı.Gözlerim dehşetle yerinden fırladı,beni öldürecekti.silaha susturucuyu takarken gözümün içine bakıyordu ben farklı yere bakmaya çalışsam da yüzümü onun yüzüne çeviriyordu.Silahı doğrultu ve duvarı ateş etti ardından üzerimde bulanan elbisenin eteklerinden tutup göbeğime kadar açtı.Bacaklarımı örtmek için çırpınıyordum ancak işe yaramıyordu bir anda ucu ısınmış silahı baldırımın iç tarafına sertçe bastırdı.Canım çok yanıyordu lanet olsun ki silah çok sıcaktı.''Ne kadar çok ateş edersem o kadar çok  ısınır ve senin canın o kadar yanar.''dedi ve bir el daha ateş edip diğer bacağımın iç kısmına bastırdı.Bu acı neydi böyle bu işkence bitmesi içimden dualar ediyordum .Maalesef dudağımdaki banttan dolayı çığlımı poyraz dışında kimse duymamıştı.''Benden kaçmayı sakın bir daha düşünme ayrıca bu beden benim.''dedi ve vücudumu eliyle işaret etti.''Benden benim olanı saklamaya çalışmayacaksın aksi takdirde hem istediğimi alırım hemde canını yakarım şimdilik sana bu kadar acı yeter her hatandan acının boyutu artacak haberin olsun.Bu akşam bu pozisyonda yatacaksın ellerini çözmeyeceğim.'' dedi ve yan komodinden bir krem alıp silahın iz bıraktığı yerlere okşayarak yedirdi.Bedenimi kaldırıp altımdan yorganı çıkardı ve beni yorganın içine soktu.''Şimdi ağzını açacağım uslu dur.''dedi ve bantı hızlıca dudağımdan çıkardı.Tek kelime dahi edemiyordum.Tek isteğim bağırarak ağlamaktı ama ne yazık ki yapamıyordum.Sadece gözümden damlalar firar ediyordu. Kendisi de yatağın içine girip bana sırtını döndü.

Sabaha kadar uyuyamıştım. her yerim sızlıyordu ve muhtemelen yanağım ve bileklerim morarmıştır. o ise rahat bir uyku çekmişti.Ondan tam olarak tiksiniyordum. uyanmıştı.''Günaydın.'' dedi alayla.Bir insan nasıl her daim alaylı bir tavrı olabilirdi anlamıyordum.''Umarım güzel uyku çekmişsindir karıcığım bugün evde temizlik yapacak bir saniye bile oturmayacaksın sadece sen bu evle ilgileneceksin ve yemekleri de sen yapacaksın ancak birini bile beğenmezsem tekrar yapacaksın.''dedi.yatağın demirine uzandı ve cebindeki anahtarı alıp kelepçeyi açtı.''Ayrıca elini yüzünü yıka kendine gel işin çok şimdi ben üzerimi giyinene kadar in aşağı kahvaltıyı hazırla.''dedi.

BERDEL -Rafa Kaldırıldı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin