Plastic Man vs Mr. Fantastic

108 2 2
                                    

Ah uzatan gençler ah... Sen kolunu uzatırsın, diğeri bacağını; bunlar biter mi? Bitmez... En iyisi savaşmaya başlayın siz,

Plastic Man,
Güçleri aslında anlayabileceğiniz gibi, orasını burasını uzatabilen bir arkadaş. Bu fikirle ilk ortaya çıkan olsada, asla ilgi görmemiştir. Ama bakın siz şu işe, neyse, bunu
Mr. Fantastic kısmında anlatayım.

Mr. Fantastic,
Güçleri Plastic Man'le aynı. Tek fark, bu biraz daha zekiyken, Plastic Man biraz daha iyi dövüşüyor. Gelelim daha demin söylediğime: dediğim gibi Plastic Man, hiç ilgi görmemiş ama Mr. Fantastic, Fantastic Dörtlü ile coşmuştur. Oysa ki ilk yapılan Plastic Man, bu değil! İşte bu yüzden Mr. Fantastic'ten hiç hoşlanmam! Neyse geri dönelim.

Sonuç,
Bunu kazanan ...................................................................................................... Hiçbiri. Dediğim gibi, güçleri eşit. Ama illa birini kazandırmamız gerekiyorsa, Plastic Man daha önce üretildiği için ve Mr. Fantastic fikrini Marvel, hunharca çorarak yaptığı için, bunu hükmen Plastic Man kazanır gençler. Tebrikler DC kazandın! Marvel'cıları biraz kızdırdık fakat olsun. Plastic Man hakettiği ilgiyi hiç alamamış olsada, biz biraz onu mutlu edelim. Neyse, her zaman ne yaparız biliyorsunuz! Rakipleri birleştiririz! Ama bu sefer öyle yapmayacağız. Ya da yapalım. Aramızda Mr. Fantastic hayranları olabilir. Ve her ne kadar Marvel öyle yapmasa da biz adaletli davranacağız. İki uzatan genç olarak, oranızın buranızın değilde, ömrünüzün uzun olması kanaatindeyiz. Saygılar...

 Saygılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DC vs Marvel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin