İki robot! Bir savaş! Marvel'ın zengin çocuğu, DC'nin ilgi görememiş sporcusuna karşı! Ready! Fight!
Cyborg,
Cyborg'un güçlerinin çoğu, tahmin de edebileceğiniz üzere sibernetik parçalarından geliyor. Uçmak, bilgisayarlarla etkileşime gidebilmek, jet açmak, sensör kullanmak, fiziksel ve enerji saldırılarına karşı bir dayanıklılık. Üstelik her sibernetik organizma gibi güncellenmesi de mümkün.New 52'nın başında Cyborg biraz daha insandı, fakat karakter hikayesi ilerledikçe, biraz da karakterinin içine kapanması ve robotluğunu kabul etmesiyle paralel olarak Cyborg'un bu güncellemelerde önünü alamadığını, bunun da bir problem olduğunu gördük. Örneğin Throne of Atlantis event'inde Cyborg kendine -orijinal kazadan sağlam çıkmış olmasına rağmen- yeni, sibernetik akciğerler taktırdı. Bu sayede kendisi nefes almaya ihtiyaç duymuyor. Zaten kemiklerinde molibidenyum çelik alaşımı vardı, yemek yemiyor, bir şey içmiyordu, artık uzayda ve su altında da nefes alabiliyor. Bu güncellemeler de yazarların ihtiyaçlarına göre ileride artacaktır tahmin ediyoruz ki.
İron Man,
Stark'ın yaptığı zırh çok fonksiyonludur. Zırhın bilgisayarı J.A.R.V.I.S sayesinde düşmanlarını kolayca yenebilir. Zırhında çok gelişmiş güçlü ve akıllı füzeler, değdiği yeri yok eden lazerler, manyetik kalkanlar, püskürtücü ışınlar (Repulsor) ve ayaklarında uçmaya yarayan roketleri vardır.zırh her aşamada geliştirilmiş olup mk 44 e kadar yükselmiştir.Zırh ark-reaktörü, itici motorlar ve çeşitli silahlardan oluşmuştur. Daima geliştirmektedir.
Sonuç:
Veeeee!... Bunu Cyborg kazanır gençlik. Neden peki? Çünkü, hiç bu savaş olaylarına falan girmeyeceğim; Cyborg, savaş başlamadan İron Man'in, zırhının gücünü kesebilir. Başardın DC! Neyse, biz yinede, sizin savaşmanız yerine, iki robot olarak insanlara, robotlarında duyguları olduğunu anlatmanızı tercih ederiz. -ah! üühhü ah pardon bu konu, ühhüü, beni hep duygulandırır- Öhöm! Üzgünüm! Görüşürüz gençlik. Sizede robotçuklar.Cyberman(aşağıda)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC vs Marvel
FanfictionAhh çizgi romanlar, süper kahramanlar. DC ve Marvel... Didiştiniz, rekabete girdiniz, savaşıp durdunuz. Hadi bir de bizim elimizden geçin ha, iki büyükler?