*1*

558 26 2
                                    

*Zayn*
Bėgu gatve taip, kaip gyvenime neesu bėgęs. Suirzęs staigiai įšoku į savo mėlyną Audi r8 ir nieko nelaukęs spaudžiau gazą. Greičio rodyklė jau siekia šimtą su puse, prijungęs juodą, matinį Iphone X laidu pasileidžiu savo grojaraštį. Įsuku į greitkelį ir važiuoju tiesiog tiesiai. Nuo praeities...o gal nuo neapkenčiamo savęs?

o gal nuo neapkenčiamo savęs?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(P.S. nuotraukoje Audi r8)

*********
Praėjo pora valandų. Pyktis kilęs dėl gaujos spaudimo šiek tiek atslėgo, nes greitis ir muzika visuomet mane nuramino ir nuramins. Privažiavau miestą pavadinimu ,,New York".
"Visai neblogai pradžiai, bei naujajam aš"-pagalvojau ir ieškojau viešbučio šiai nakčiai, nes jau vėlu. Neilgai trukus įriedėjau į kažkokią viešbučio aikštelę, nesistengiau paskaityti pavadinimo, nes buvau išvargęs, bet pastatas buvo prašmatnus, o tai ir svarbiausia. Išjungiau muziką, bei Iphon'ą. Palikau stovėti savo mažulę aikštėje. Nusivilkau prie informacijos stalo, už jo sėdėjo besišypsanti moteris ir manęs nuotaikingai pasiteiravo:

-Sveiki, kuo galiu Jums padėti?

-Am, labas. Noriu geriausio kambario nakčiai.- pinigų man netrūko, tad drąsiai ir net neabejodamas atsakiau jai į klausimą.

-367 tiks? Jis geriausias.- nusišypsojo ji.

-Taip. Gerai.- atmestinai, tačiau ramus sumaliau.

-Tave palydės Džeimsas ir nuneš Tavo daiktus, bet pirmiausia parodyk dokumentus,- ištiesiau jai pasą.

-Puiku! Tau 18.

-Tarsi pats to nežinočiau,- šiurkščiau atrėžiau. Sumokėjau ir nusekiau Džeimsą į savo kambarį.

         Kambariai buvo tvarkingi ir žėrintys. Man jie tiko. Nusivilkau juodą maikę, juodą odinę striukę, juodus plėšytus džinsus, kerzus taip pat nuspyriau į šalį.
'Pagaliau aš duše'-pamąsčiau ir atsukau karštą vandenį, kuris prilietė odą ir deginantys lašai bėginėjo mano kūnu. Man tai sukėlė ramią būseną ir aš supratau, kad keičiant save reikia pakeisti ir mokyklą, ir gyvenimą. Išlindau iš dušo ir apsiviniojęs baltą rankšluostį aplink juosmenį įsijungiau kompiuterį ir stengiausi užmiršti savo praeitį. Susiradau namą, kuris buvo miesto centre, mokyklą. Išjungiau kompiuterį ir palindau po kaldra, užsistačiau žadintuvą telefone 5:30 ir užliejau mintis sapnais.
---------------------------------------------
Hehe, nesitikėjau kurt isto, beeeet.. ji čia, taigi laukiu vote ir nors vieną komentarą.

Lav :*

~Įsakymas~ (Z.M)  *BAIGTA*Where stories live. Discover now