*7*

214 19 0
                                    

***po pirmadienio pamokų***

*Zayn*

Grįžę namo su Vee nuėjome į svetainę prie televizoriaus. Sudribome ant sofos, pajungėme teliką ir mergina parėmė savo galvą man ant peties, o aš ją apgaubiau rankomis.

Neilgai trukus suklusome išgirdę durų skambutį.

-Nebijok manęs, kad ir ką išgirsi gerai?- paklausiau, nes išsigandau, kad ji nuo manęs nusisuks.

-Tikiuosi neesi mafijos bosas,- kambariokė šyptelėjo, o aš tik mirktelėjau kelis kartus savo akimis žiūrėdamas į ją ir nusivilkau prie durų.

Kitoje jų pusėje išvydau visus vaikinus: Liam, Niall, Harry ir Louis.

-Sveiki,- sumušiau rankomis su kiekvienu iš jų. Nuvedžiau vaikinus į didijį kambarį prie Vee, o šie nustebusiomis akimis dirščiojo tai į mane, tai į merginą, kuri atsistojusi pasisveikino.

-Labas, berniukai, aš Vee,- šyptelėjo ji, o aš nuo jų reakcijos vos neprasižvengiau.

-Čia Liam, Louis, Niall bei Harry,- parodžiau pirštu į kiekvieną,- manau jūs bent kiek pažįstami,- visi linktelėjo ir atsisėdo ant kelių sofų.

Prie manęs sėdėjo Niall ir Vee.

-Ką ji čia veikia?- kiek piktu ir keistu balsu, tačiau tyliai pasiteiravo Niall.

-Ji mano mergina,- šelmiškai nusišypsojau jam,- nežadu pasakoti istorijos du kartus.

-Hmm... viskas prasidėjo, kai mirė mano tėtis, na, tiksliau jį nužudė, tai įvyko maždaug prieš aštuonerius metus,- pradėjau sekti tarsi pasaką savo gyvenimą kiek nuliūdęs,- jis buvo žymus gaujos vadas vardu Džo. Džo Malik,- visi susižvalgė nerimo kupinu žvilgsniu, net ir Vee,- jis man paliko namą, kuris yra miške už dviejų valandų kelio nuo čia, taigi aš ten pradėjau sekti tėvo pėdomis ir sukūriau naują gaują to net nenorėdamas pavadinimu ,,Zalūt". Mama man pasakė, kad turiu atkeršyti žudikams po to ją pačią išmetė iš gyvenimo tie patys žmonės. Mano tėvai nebuvo blogi savo šeimoje, tad aš už juos ir atkeršijau. Aš nužudžiau savo tėvų pagrobėjus. Galiu pasakyti, kad subūriau grupę tikrai kietų vaikinų ir jie man padėjo. Vienas geriausių buvo Luke per keturis metus jis atsuko mano paties gaują prieš mane. Luke man pavydėjo pinigų, kuriuos paveldėjau, tad pradėjo man grasinti,- su skausmu pasakojau,- neatkentęs to aš pabėgau į New York'ą, tačiau, ,,Zalūt" mane sekė ir pradėjo siuntinėti žinutes, užduotis,- pajungiau žinutes telefone ir per rankas jį perdaviau,- jie man liepė pakabinti Vee ir tapti jūsų gaujos nariu. Aš nesutikau dėl savo principų, tačiau tai atsitiko savaime ir tuo nesigailiu,- nusišypsojau merginai, kuri įdėmiai manęs klausėsi įsimindama kiekvieną žodį,- galiausiai vakar ryte neapkentęs grasinimų man... aš galima pasakyti, kaip ir pagrobiau Vee nerizikuodamas ją pilikti vieną, nes žinojau kokie jie yra gudrūs nuvažiavau į savo namą miške ir priėjęs prie Luke tiesiog trenkiau jam išleisdamas visus jausmus bei neapykantą jam, o mes su Vee grįžome į tikruosius namus štai čia, taigi, kai žinote mano visą mano istoriją aš tikrai jūsų neverčiu palikti pasiūlymą tapti gaujos nariu, bet aš tikrai to norėčiau, ir jei būtų bent menkiausia viltis, ir jei tik Vee sutiktių aš taip pat norėčiau, kad ji galėtų jaustis saugi tarp galingos gaujos su patirtimi, taigi, ,,Wolves", ar galėčiau to tikėtis?- kreipiausi į gaują su didelia viltimi akyse.

 aš galima pasakyti, kaip ir pagrobiau Vee nerizikuodamas ją pilikti vieną, nes žinojau kokie jie yra gudrūs nuvažiavau į savo namą miške ir priėjęs prie Luke tiesiog trenkiau jam išleisdamas visus jausmus bei neapykantą jam, o mes su Vee grįžome ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(P.S. nuotraukytėje ,,Wolves" gaujos ženklas)

------------------------
Tai va, gal ir trumpa, bet informatyvi manau ^^

Soriukas už klaidas ://

Vote ir komentuokit,kaip manot kas bus???

P.S. jei kas neaišku taip pat komentuokit, nes kai Zy pasakojo labai daug surašyta buvo į vieną vieta ;)

Lav jų! :*

~Įsakymas~ (Z.M)  *BAIGTA*Where stories live. Discover now