*4*

288 16 3
                                    

*po poros savaičių*

*Zayn*

"Pagaliau savaitgalis"- apsidžiaugiau mintyse ir prisimerkiau nuo skaisčių saulės spindulių į akis.

Atlikau rytines pareigas ir apsirengiau: tamsiai mėlyni džinsai, balta maikė su juoda kaukole priekyje, tamsiai mėlyna odinė striukė, taip pat juodi sportbačiai. Paskutinę akimirką užsidėjau tamsius akinius nuo saulės. Pažiūrėjau į veidrodį ir šyptelėjau pats sau linkėdamas paprastos dienos. Ir išlekiau pro duris į gaivų orą.

Turėjau susitikimą su Niall rimtu reikalu apie kurį jis šnekėjo. Sėdau į mašiną ir važiavau pas jį į namus.

Tapome geriausiais draugais ir pilniai juo pasitikėjau, nors ir žinojau, kad jis gaujos vadas, visai kaip ir aš... buvau.

Po valandos įvairavau r8 Audinę prie kitų Niall'o mašinų namo kieme ir nelaukdamas kol kas pakvies įsiveržiau į vidų.

-Raminkis, bro,- pasakė Niall,- laukėme tavęs. Jis parodė į tuščią kėdę tarp jo ir Liam'o. Linktelėjau ir atsisėdau. Buvo visi mano "naujieji draugai".

-Taigi, Malik, supratome, kad tavimi galima pasitikėti ir...- ne pabaigęs apžiūrėjo vaikinus klausiamai, o jie visi linktelėjo,-... ir norime, kad taptum vienu iš mūsų. Gaujos narys.-tvirtai tarė ir laukė mano reakcijos.

Suvokęs ką pasiūlė Niall trenkiau per stalą ir pakilęs nuo kėdės išėjau iš patalpos susierzinęs. Vaikinai nieko nesuprato ir nusprendė palikti mane ramybėje. Gerai padarė.

"Negi viskas kartojasi iš naujo?!"- tiesiog degiau iš pykčio galvoje ir ėjau link mašinos.

*supypsėjo žinutė telefone*

Nežinomas numeris, tačiau kažkur matytas rašė: "Blogai padarei, vaikine, blogai. Ištaisyk klaidas iki trečiadienio, kitaip mes susipyksim.

Prisiminiau praeitą žinutę ir nesulaikęs nervų paleidau Iphon'ą į namo sieną iš visų jėgų. Telefonas subyrėjo į šipulius, o aš įšokau į Audinę ir pasileidau savųjų namų link, o oras atitiko mano nuotaiką - pasileido lietus.

****22:00****

Nervai nebuvo atslėgę, tad nusprendžiau parūkyti. Lietus aprimo, bet lauke jau buvo tamsu. Pradaręs stiklines duris išėjau į balkoną, prisidegiau cigaretę ir įtraukęs dūmus juos sulaukiau, po kiek laiko išpučiau. Pakartojau.

Akis užkliuvo už mane stebinčios merginos už lango, atsisukau į ją ir mirktelėjau, Vee šyptelėjo, o aš linktelėjau jai prisidėti prie manęs.

Po kiek laiko ji jau buvo čia...

Po kiek laiko ji jau buvo čia

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(P.S. nuotraukoje Vee)


--------------------
Trumpa, bet ir taip jau ketvirta dalis šiandien :*
Vote bei komentarų, kaip norit, kad sekanti dalis būtų cute ar ne? ;)
Labai jus myliu!!!

~Įsakymas~ (Z.M)  *BAIGTA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin