*2*

415 23 8
                                    

*Zayn*
Pabundu nuo čaižaus žadintuvo garso, kuris kerta mano ausis ir smegenis. Staigiu judesiu jį išjungiau.

"Šiandien paskutinė vasaros diena."-nusivyliau mintyse.

Išsiritau iš lovos ir greit nuėjau nusiprausti visą prakaitą ir blogą nuotaiką. Įlipęs į kabiną kaip visada atsukau karštus vandens lašelius. Atlikęs visus ritualus nepavalgęs apsirengiau. Vilkėjau tuos pačius rūbus bei kerzus, nes aš neturiu kitų. Viskas kas su manimi, tai tik mašina, pinigai ir daug pinigų. Mano tatuiruotės kyšojo iš juodos maikės rankovių. Nutariau striukės nesidėti, nes pro balkoną skaisčiai į mane švietė saulė, tad pasiėmiau ją į rankas. Išbėgau iš apartamentų ir nulėkęs laiptais į pirmą aukštą prie informacijos stalo pranešiau moteriškei, kad nebegrįšiu, o ji tik nusišypsojo ir palinkėjo puikios dienos.

"Pasistengsiu."- pašaipiai pagalvojau.

Išbėgęs į aikštelę sėdau į Audi ir pasileidęs muzikos visu garsu nuvažiavau į artimiausią prekybos centrą.

"New York.. tos gatvės visiškai nepasikeitusios"-mintys vis grįžta į praeitį nors ir neturėtų.

Stengiuosi nelaužyti taisyklių, tačiau vis tiek spaudžiu gazą ir viršiju greitį, bet tai nesvarbu. Įvarau mašiną į prekybos centro aikštę, o pats įeinu į pastatą apsipirkti. Kadangi nemėgstu ilgų vaikščiojimų po parduotuves po dvidešimties minučių būnu prie savosios mašinėlės su keliais rūbais ir rolex'u ant dešiniojo riešo.

(P

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(P.S. nuotraukoje nusipirktas laikrodis)

Turėju nuvažiuoti į mokyklą įsirašyti, tad dabar lėkiu būtent ten. Pasižiūrėjau į laikrodį, šis rodė vienuoliktą ryto. "Ką aš taip ilgai veikiau?"

**************

Išlipau iš mašinos ir nuėjau sparčiu žingsniu į mokyklą. Tik pradaręs duris į mane atsitrenkė mergina. Ji buvo graži, tačiau vis tiek šaltai į ją pažvelgiau, nes nepakeičiau įpročių ir nespėjęs nieko ištarti ji atsiprašė:

-Oh, sorry,-ir sutrikusi prabėgo pro mane prieš tai įsižiūrėjusi į manas akis.

"Strange girl"-nusijuokiau ir susiradęs direktoriaus kabinetą su trenksmu įėjau. Šis pakėlė į mane akis su nerimu, o iš jo žvilgsnio supratau, kad nesutarsim.

-Noriu įsirašyti į 12 klasę,-nesivarginau sveikintis.

-Puiku, ponaiti...?

-Malik.- trumpai ir aiškiai. Parodžiau dokumentus ir sutvarkiau kelis reikalus susijusius su mokykla.

Vėl žvelgiau į laikrodį - 13h. Reikėjo gyvenamojo namo, tad paskambinau į numerį, kurį radau internete kai ieškojau namo vakar, o gal jau šiandien? Nesigaudžiau laike.

-Klausau?- kitam laido gale pasigirdo senas balsas.

-Sveiki, noriu apžiūrėti, o gal ir pirkti namą.-linksmai pasakiau, nes nuotaika pakilo.
"Mano gyvenimas statosi į vietas."-šyptelėjau.

-Brekworldo 8. Būsiu name iki penktos valandos,- ramiai tarė senis ir numetė ragelį. Pasukau to namo link ir važiavau apie valandą. Po pokalbio ir apžiūrinėjinų nusipirkau šį plotą.

(P

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(P.S. nuotraukoje Zayn namas)

Netoli buvo ežeras, tikriausiai dabar jau mano, takelis vedantis į jį, žibintai sustatyti prie medinio takelio šonų kas tris metrus. Buvo vėlu, temo, tad dar kart apvaikščiojęs kiemą įvariau mašiną į garažą, o pats nuėjau atidžiau apžiūrėti namo vidų. Jame buvo daug didelių kambarių, balkonas, du aukštai ir rūsys. Viskas atrodė prabangu ir tai man patiko.

Susidėjau rūbus į spintą, kuri buvo antrame aukšte pažvelgiau pro langą ir tik dabar supratau, kad turiu kaimynų. Tai buvo mergina. Ta pati, kuri į mane atsitrenkė. Ji buvo antrame aukšte ir persirenginėjo, o aš išjungiau šviesą ir stebėjau ją, kuri buvo tik su apatiniais, tai truko neilgai, nes ji išjungė šviesą ir nuėjo miegoti, o aš kaip ir kiekvieną vakarą - į dušą.

Grįžęs į miegamąjį kambarį pažiūrėjau į laikrodį - trečia nakties. Laikas miegoti, bei ryt į mokyklą. Nusistačiau žadintuvą telefone 6:00 ir palindau po kaldra. Mane užgaubė mintys apie merginą ir aš išsijungiau.
------------------------------------
Tikiuosi, kad patiko :)
Vote ir nuomonę bent vieną :)
Myliu <3

~Įsakymas~ (Z.M)  *BAIGTA*Where stories live. Discover now