,,Konečně jste se dali dohromady!'' vykřikne radostně Liam a kluci se tam značnou usmívat.
,,Už to tak bude.'' řekne Ni a políbí mě na čelo.
Už je to týden od toho, co kluci ví, že jsme s Niallem spolu. A taky týden odtoho co jsem se nastěhovala ke klukům. Ano bydlím u nich. Do školy teď nechodím, protože jedna učitelka nechala puštěný kohotek, no kráva. Takže dlouhé prázdniny!
Z přemýšlení mě vytrhne cinknutí mobilu.
,,Ahoj Emily, nechceš ke mě přijít? Nebo si to tam rozdáváš s těmi čtyřma buzíkama?
Tvůj Rain.''Myslela jsem, že mě už nikdy nebude kontaktovat. Od té doby, co mě podvedl s tou děvkou Jenny. Ale potřebovala jsem s ním mluvit, že už nic není mezi ním a mnou.
Vzala jsem papírek na který jsem napsala:
Ahoj kluci, šla jsem si něco vyřídit. Přijdu nejspíš na oběd, pokud ne tak počkej hodinu a pak volejte.
Vaše Emily.Položila jsem ho k váze s tulipány a vstala ze židle. Šla jsem si vzít boty a cestou jsem si vzala kabelku, do které jsem dala mobil, peněženku, klíčky a eos. Na nohy jsem si dala moje černé converse boty a mohla jsem jít.
Rain bydlí asi tři ulice od kluků, takže to není moc daleko. Když dojdu k jeho domu tak zazvoním. Hned mi přišel otevřít.
,,Ahoj,'' usměje se na mě. ,,Pojď dál'' dodá a odstoupí odedveří.
,,Nazdar'' pozdravím a vejdu do vnitř. Sednu si na gauč a počkám než přijde.
,,Takže...'' začnu ,,Mezi námi už nic a ani už nebude nic. Nemiluji tě.'' nebylo to tak těžký mu to říct.
,,Ha, stejně jsem tě nikdy nemiloval, byla jsi dobrá jen v posteli.'' řekne a ušklíbne se. Koukám na nějvražedným pihledem, hajzl jeden blbej.
,,Ale nikdo se s semnou nebude rozcházet než si s ním užiju.'' řekne a už si mě přehodil přes rameno, než se stačím vzpamatovat už mě hází na jeho postel.
,,Tak a teď si spolu užijeme.'' řekne a začne mě líbat. Spolupracuji, protože vím že by to pak bylo pro mě horší.
Sundal mi tričko a on svoje už nemá. Pořád mě líbá a jednou rukou mi rozepl podprsenku. Nechci to, ale bohužel co mi zbívá pro to aby mě pustil. Nic. Z mého přemýšlení mě vytrhne facka, velmi silná.
,,Ty kurvo jedna, spolupracuj! Nebo si nech zajít chuť potěch tvých čtyř buzících.'' řekne a to ani nevím jak, ale už jsem před ním nahá. On taky.
Jen co byl ve mně začal přirážet a pokoj plnili naše vzdychy a křiky. Zanedlouho jsme se udělali. Svalil se vedle mě a oba jsme rychle oddechovali.
Pak mi to došlo, co jsem udělala
Chtěla jsem vstát, ale on mě svalil zpátky na postel a dal mi nejmíň pět facek a pak mi párkrát dal pěstí.
Boleloto. Byla jsem slabá. A nakonec jsem viděla jen černo černou tmu.
__________________________
AHOJ!Tady máte další díl, omlouvám se že jsem ho dlouho nevydala, ale už jsem tenhle díl jednou napsala a pak se mi vymazal. :(
Doufám, že se vám ta to kapitola líbila. :DUž se blížíme ke konci a mám pro vás překvapení! Ale nic vám neprozradím. :D
Omlouvám se za chyby. :/
Budu ráda za každou hvězdičku, co mi dáte nebo mi napište do komentářů, co si myslíte o příběhu. :)
Mějte se hezky a u další kapitoly, Ahoj!
Baru_xxxx
ČTEŠ
Best friend or boyfriend? /N.H./
FanfictionEmily May (18) je normální holka z Londýna. Má přítele Rayna(19), kamarádku Amber(18) a sestru Anabelu (18). Má nejlepšího kamaráda Nialla Horana(20), který je členem skupiny One Direction. I přes jeho slávu se mají rádi a udělají si na sebe čas. Co...