#23...Emily!

215 5 2
                                    

Niall wiew

Když vběhneme dovnitř, tak ji nikde s tim kokotem nevidím, oh kurva. Co když už odletěli? Co když sem ani nedorazili? Co když jí něco udělal? Co když...Nialle přestaň!

,,Kluci....'' řekne Harry, ale pořád kouká před sebe. Otočíme se tím směrem kam kouká a Emily s Raynem stojí u odbavocího pásu.
Chtěl jsem k nim jít a taky se pomalu rozcházel, ale Liam mě chytí za loket.

,,Co je?'' zeptám se ho nechápajíc.

,,Nechoď, chvilku počkáme a až se budou chtít přemístit tak rychle za nimi půjdeme'' řekne Louis a něco na tom bude.

,,Fajn'' řeknu nakonec.

Emily wiew

Vešli jsme dovnitř a Rayn mě chytnul za ruku, chtěla jsem se mu vytrhnout, ale on svůj stisk zesílil. Vláčel mě za sebou jako ten kufr. Co si o sobě kurva myslí, že mě bude táhnout jako ten kufr? No jo debil. Říkám si v duchu.

Šli jsme k odbavovacímu pásu. Rayn mě pustil a já si mnula své zápěstí, má pevný stisk.

Vzal oba kufry a otočil se ke mě zády, aby je tam mohl dát. Už jsem jsem chtěla od něj utéct, když jsem zaslechla podvědomé hlasy.

,,Nechoď, chvilku počkáme a až se budou chtít přemístit tak rychle za nimi půjdeme.'' řekne Louis.

,,Fajn.'' řekne Niall. Ach Ni. To je asi naposled, co jsem tě slyšela, ale já se jen tak nevzdám.

,,Pojď', musíme stihnout letadlo'' řekne Ryan, podívá se na mě a pak se rozejde někam pryč, ale já se rychle otáčím a běžím ke klukům, přesněji k Niallovi. Běžím, co nejrychleji můžu, chci být u něj, obejmout ho a nepustit.

Když už jsem skoro u něj, někdo vystřelí a já pádám kousek od Nialla k zemi bouchnou se hlavou o zem.

,,Emily!'' vykřikne Ni a to je poslední věc, kterou jsem pochytila. Teď už upadám do temnoty.

Niall wiew

Když už se Ryan otáčel a Emily chtěla taky, tak se rychle otočila a běžela k nám, přesněji ke mně. Už jsem jí chtěl mít ve svém objetí, políbit ji a pak už nikdy nepustit.

Když byla ani ne metr ode mne, zaslechl jsem výstřel a najednou se zkácela k zemi.

,,Emily!'' vykřikl jsem a rychle si k ní klekl, ale už mě nevnímala.

,,Ty hajzle!'' zakřičel Harry na někoho. Ohlédl jsem se, Rayn měl v ruce pistol. Ten kokot zasranej!

Ale to mi je teď jedno, hlavní je teď Em. Zaslechl jsem Liama jak volal záchranku.

,,Emily, neopouštěj mě, prosím. Já tě potřebuju.'' sedím u ní na zemi, držím ji ve svém objetí a po tvářích mi stékají slzy. Nechci ji ztratit.

,,Miluji tě Emily May''

,,Miluji tě Emily May''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

...The end...

______ ______ ______

Tak tady je úplný konec Best friend or Boyfriend? Tento příběh mi bude hodně chybět. :'( 💔 Musím přiznat, že u této poslední kapitoli jsem měla slzy na krajíčku.

Děkuji všem za neuvěřitelný 1.2K reads! A 100+ votes! Nikdy bych nevěřila, že tento příběh bude vůbec někdo číst natož hvězdičkovat. Ale on to někdo čte! A za to vám chci Poděkovat! Miluji vás! ❤😘

Tak a teď o čem jsem mluvila-psala- v minulých-asi-dvou kapitolách. Bude i Pokračování! Jmenuje se to What Happened? A vydám první kapitolu až zítra!
Doufám, že bude mít stejný úspěch jako Best friend or Boyfriend?

Moc prosím o vaše názory na tutu story. :)

To je asi vše a tím se s vámi loučím, mějte se krásně a u What Happened? AHOJ!

I Love You All So Much! <3

Baru_xxxx

Best friend or boyfriend? /N.H./Kde žijí příběhy. Začni objevovat