Ráno jsem se probudila a hlava mi strašně třeštila a záda mě bolely. Pomalu jsem se zvedla a rozhlédla se kolem. Ležela jsem na barovém stole a kolem mě byly flašky, od piva, whiskey a tak podobně. No a pak se nediv, že tě bolí hlava a záda. Ozval se hlas v mé hlavě .
Chtěla jsem slézt z baru, ale to bych nebyla já, kdybych něco neschodila. Spadla jedna sklenička od vína na zem, ale na štěstí pod tím stolem někdo ležel takže to neudělalo moc velký rámus.
Než jsem slezla ze stolu tak jsem dala ty skleničky a flašky nastanu, abych za se nějakou neschodila.
Musela jsem se potichu zasmát, když jsem zjistila kdo pod tím stolem leží. Harry má rozepnutou košili, v ruce má flaškou whiskey a z pusy mu teče slina.
Šla jsem do obýváku kde bylo ještě pár našich přátel, jinak asi polovina odešla už včera nebo dneska ráno.
Šla jsem zpátky do kuchyně kde jsem si vzala prášek na bolest hlavy a do skleničky jsem si napustila vodu. Prášek jsem zapila a když jsem se otočila musela jsem zadržet smích.
Niall a Louis seděli u stolu, Niall měl hlavu položenou na stole a Louis měl hlavu na jeho zádech a ještě si cucal palec.
Ještě tam byl Liam a ten se předkláněl o stůl (jakože na tom stole ležel a na hraně toho stulu byl přehnutej dolů) .Musela jsem si vzít mobil, kterej ležel na kuchyňské lince. Nevím jak se tam objevil. Musela jsem si kluky vyfotit a pak jsem si vyfotila i Harryho jak ležel pod tím stolem. Pak mě něco napadlo a taky mě možná za to zabijou, ale bude to zato stát.
***
O hodinu později....
Ostatní už odešli, a teď se probouzejí i kluci.
První co uslyším je ,,Mě bolí hlava'' Liam už sedí na stole a masíruje si spánky. Hned mu do skleničky natočím vodu a podám mu jí i s práškem, jen řeknu tiché ,,Na'' a podám mu to
,,Děkuju '' řekne a hned prášek zapije
,,Ku*va, dejte mi taky něco '' řekne Louis a na to přijde do kuchyně Harry. Pořád má rozepnutou košili a u pusy slinu a to už se směju, protože až něco uvidí tak se taky budou smát, ale pak mě asi zabijou.
Kluci se podívají na Harryho a taky se začnou smát, ale Harry na ně hodí vražedný pohled tak se přestaneme smát.
Všem podám skleničky a prášky na bolest hlavy, které mají hned v sobě
Ach ta kocovina, pomyslím si. Zvednu se ze židle na které jsem do posuď seděla a jdu do Niallova pokoje kde si sednu na postel a vezmu si knížku, kterou vyfotím a dám na instagram.
Když prijíždím instagram tak si všimnu kolik to má komentářů a srdíček, jen se usměju. Odložím mobil a otevřu knížku ve které si začnu číst._____________________________
Po delší době další část :)Co si myslíte, že Emily udělala? Napište mi to do Komentářů ;)
Omlouvám se za chyby
Moc vám děkuju za 650+ reads a 30+ votes ❤
Baru_xxxx
ČTEŠ
Best friend or boyfriend? /N.H./
FanficEmily May (18) je normální holka z Londýna. Má přítele Rayna(19), kamarádku Amber(18) a sestru Anabelu (18). Má nejlepšího kamaráda Nialla Horana(20), který je členem skupiny One Direction. I přes jeho slávu se mají rádi a udělají si na sebe čas. Co...