(ahoj! Chci jenom říct, že tehle díl + další díly se budou odehrávat v přítomnosti a Zayn už tam účinkovat nebude max. tak, že přijde na kafíčko. :) .... Baru_xxxx )
,,Kluci nechte toho doprdele! '' křiknu po nich
,,promiň '' špitne Loui
,,Dobře '' prohrábnu si vlasy rukama ,, tak už jste něco vymysleli? '' zeptám se jich
,,ne... '' řekne Liam
Aby jste to všechno nějak vstřebali co se mezi tím stalo...
Silvestr byl úžasnej. Byli jsme u kluků ve vile a tam se to trochu víc rozjelo. Pak jsem byla ve škole a kluci na koncertech. Dostali jsme výzo a teď máme prázdniny. Jupí. S Rainem jsem ještě nemluvila, nebyl ve škole, určitě pýcha ňákou děvku. A teda oficiálně jsem s Niallem spolu, ale kluci to neví..... . No a teď vymýšlíme oslavu pro Harryho.Z přemýšlení mě vytrhne fack, ale jako fakt velká a do očí se mi nahrnou slzy. Moje ruka se hned přemístí na mojí tvář kde mě to pořádně štípe.
,,Emily promiň, já..já..já nechtěl, opravdu ne... '' začne se mi omlouvat Niall a já na něj jen koukám. Pak se kouknu po klucích a ti jenom taky koukaj.
Nemůžu...prostě nemůžu tady sedět. Rychle se zvednu a rychle vyběhnu schody do mého pokoje. Skončím šipku do mé postele a zachumlám se do peřiny.
Moje slzy se převalý přes tu tenkou hranici a začnu brečet.
***
Asi jsem usnula, protože mám úplně promočený polštář a je vedle mě prohlá madrace.
Kouknu se vedle sebe a tam leží Niall. Jeho modré oči se přímo vpíjí do těch mých zeleno-modrých.
,,Ni..'' začnu, ale jsem přerušena jeho měkkými rty na těch mých. Jak dlouho jsem ty rty neochutnala? Protože jsou ještě lepší než kdy jindy. Miluju je. Měkké, plné rty co se vpíjí do těch mých.
Po chvilce se odtáhne a začne ,,Em, je mi to líto já jsem klukům něco vysvětloval a máchal kolem sebe rukama, že jsem si nevšiml, že jsem tě uhodil. Omlouvám se, promiň, promiň... Já...já jsem nech...'' ale to už jsem nemohla vydržet a musela se přilepit na jeho rty
,,Ni neomlouvej se, ale já chtěla vymyslet oslavu pro Hazzu a no.... Chci, aby to bylo Super. Chápeš? '' řeknu a nespouštím pohled z jeho očí
,,Já to chápu a... Pojď se mnou '' řekne a už mě táhne z postele
Sejdeme schody dolů a já vykulím oči div mi nevipadnou z důlků.
Všude výzdoba. V obýváku nad televizí visí obrovský papír kde je napsaný ,,Happy Birthday Harry!! ❤ '' . V kuchyni na stole a na baru je samej chlast a jídlo, například - chlebíčky, jednohubky, chipsi. A Louis teď vyndal z mikrovlnky popkorn.
,,Kluci to je nádherný!!!'' zakřičím a hned jsem uvězněná ve velkém obětí. Ani si toho nevšimnu a začnu brečet, ale tentokrát štěstím.
,,Nebreč, spíž se usměj '' řekne Liam a šetře mi slzy. Já se hned na něj usměju.
,,To jste dělali sami? '' zvednu jedno obočí
,,Jo? '' řekne Loui, ale spíž to zní jako otázka
,,No, že je to úžasný!! '' vypísknu ,,A kde je Harry? '' dodám
,,No je někde se Zaynem, prej mu chce popřát a něco mu dát k narozeninám '' protočí očima Niall
,,Ok , tak je to všechno hotoví? '' zeptám se
,,Jo všechno, jen teď budou chodit ostatní někam se pak schovaj a napíšeme Harrymu esemesku '' zahubí se Niall
,,Dobře, já jdu do obýváku '' řeknu a vezmu si jednu jednohubku
,,Hej! To taky trvalo udělat, nechto '' klikne po mě Liam a já protočím oči
,,No jo, prosimtě '' řeknu a hupsnu na gauč, hned vedle mě hupsne Loui a vedle něho Liam a Niall si sedne do křesla.
***
Když tu byli úplně všichni tak jsme se šli schovat různě po obýváku.
Dohodli jsme se, že až Harry přijde a rozsvítí tak vyskočíme a ten kdo má konfety tak je vyprskne (používá se to slovo vůbec?!) . Já jsem šla zhasnout, ale nejdřív jsem se koukla jestli něco nechybí nebo tak a pak jsem si uhladila moje světle modré šaty, které končí těsně nad kolenama.
,,Všichni jste připravení?! '' zakřičím na všechny
,,Jo ! '' kliknou, zhasnu a jdu za Niallem do ''krytu''. Jsme za gaučem jako skoro všichni.
Po deseti minutách slyším odemykání dveří a zmáčknu Niallovi a Louisovi ruku ať zmáčknou ostatním ruku to byl můj signál ať se připraví.
,,Asi už spěj '' řekne si Harry a já se nad tím ušklíbnu. Jasně v devět už budu spát.
Slyším kroky a nasledně na to se rozsvítěj světla
,,PŘEKVAPENÍ!!!!! '' vykoukneme z našich úkrytů a začneme se smát, protože ten Harryho výraz je k nezaplacení
Přejdu k Harrymu a obejmu ho
,,Všechno nejlepší Harry! '' řeknu a dám mu pusu na tvář,,Děkuju!! Tohle jsem opravdu nečekal !!'' řekne a zasměje se
,,Ále prosímtě Harry '' zasměje se Louis, který taky obejme Harryho
Pak se ocitám ve velkém skupinovém obětí
Po chvilce se všichni od sebe odtáhnem a Harry se de přivítat s ostatními.
Pak přejde ňákej kluk, myslím že Tom ke stolu kde jsou repráky a takový ty desky nevim přesně co to je .
Rozezní se po celé vile hudba a skoro všichni začnou tancovat a někdo jde chlastat. Já se přidám k těm co jdou tancovat.
Kolem mého pasu se ovinou silné paže, otočím se a spatřím Nialla, který se jenom na mě šklebí. Dám si rucu kolem jeho krku a vtisknu mu polibek na rty. Začneme tancovat, občas se jdeme napít chlastu nebo tancujeme s někým jiným.
Je to bezva....
_______________________
Ahoj! Tak tady je další díl.Udělala jsem to tak, aby to vylo stejně s Harryho narozeninama :))
Tak co líbil se díl? Co si myslíte o tom všem dohromady? Myslíte si, že to nedopadne dobře nebo jo? Nebo mi napište co bych mohla změnit. Napište mi to do Komentářů! Beru jakoukoli kritiku :)
U tohodle dílu jsem se tak trochu víc rozepsala €: snad nevadí . 883 slov kromě tohodle mého proslovu :D
Jak jste asi zjistili...už to nepíšu se Zaynem, ale jen o nich čtyřech a Emily.
Jinak Happy B-Day Harry Styles!! ❤ ❤
Tak nebudu to tady rozkecávat
(omlouvám se za chyby v textu)
Btw. Klidně si pište o věnování :))Vote & comment ❤
Baru_xxxx
ČTEŠ
Best friend or boyfriend? /N.H./
FanficEmily May (18) je normální holka z Londýna. Má přítele Rayna(19), kamarádku Amber(18) a sestru Anabelu (18). Má nejlepšího kamaráda Nialla Horana(20), který je členem skupiny One Direction. I přes jeho slávu se mají rádi a udělají si na sebe čas. Co...