Dnes som zaspala a prišla som o 28 minút neskôr na hodinu. Ako som vošla tak si všetci dačo šepkali. A asi toto,, To je ona .... ." a viac som nezapočula.
Keď mi to už bolo divné tak som išla za Emčou a spýtam sa ,, Čo si všetci o mne šepocú ???"
Ona ,, No dakto sa dozvedel že Adam je do teba ! " ja ,, Aký Adam ?" ,,Druhý najkrajší a najmúdrejší chalan na škole! "Ja ,,To fakt do mňa ?" a s divným výrazom som na ňu čumela.
Potom po tretej hodine do mňa narazil jeden chalan a pýta sa ,, Mohla by si somnou ísť po škole do parku ?" ja ,, Jasné!" On ,, Stretneme sa na Hornegovej ulici !"
A následne potom som stretla Emku a chcela somnou ísť do malého obchodíku ale musela som odmietnuť. Asi bola trochu prekvapená. Čakám v hrozne dlhej šóre k pokladni. Som na rade tak teda zaplatím a idem si sadnúť. Rýchlo ziem a čakám na Hornegovej ulici. Ten chalan tu ešte furt neni. Sadnem si na lavičku a akurát ho zazrem ! On ,, Dúfam že si dlho nečakala !?" Ja ,, Nie."
A tak teda sme sa vybrali do parku. Keďže tam je stánok so zmrzlinou tak sme hňeť namierili k nemu. Obaja povieme ,, čokoládovú " a potom sa na seba pozrieme. On ,, Aj tvoja najobľúbenejšia zmrzlina je čokoládová ?" Ja ,, Áno !"
Tak sme si ju vychutnali naplno a potom sme šli na kolotoče do mesta.
Ako prvé sme obaja šli na elektrické autíčka. Bola to zábava obaja sme do seba narážali. Keď do mňa narazil posledný krát tak som si trochu treska ruku. Potom sa mi na to pozrel a povedal že je to iba oškreté.
Ďalej sme šli do strašidelného domu. Tam bola sranda. Na koniec išiel do strelnice a vystrelil mi krásneho hnedého a huňatého macka. Bol rozkošný !!!
Keďže bolo veľa hodín tak sme sa rozlúčili a išli sme obaja domov. Vošla som potichu do izby aby ma Bibi nezvalila na zem. Hodila som tašku do kúta a pozerala si naše dnešné fotky s tým chalanom ! Potom po chvíľke som si zapla tlačiareň a všetky som si ich vytlačila. Keď boli vytlačené tak som ich po vystríhala každú do tvaru srdca a potom som si ich zavesila na moju nástenku.
Ako som si spravila fotky tak som šla večerať a potom som si ľahla do postele a prezerala som si fotky. Po chvíli som zaspala.