1. deň v škole

40 1 3
                                    

Som pri stole jem raňajky a ťukám do mobilu. Lebo hľadám nejaké informácie o mojej škole do ktorej idem dnes po prvý raz. Do jedla som raňajky a idem po schodoch do mojej izby. Dala som si čierne šaty, riflovku, baleríny a išla som do mojej kúpelňe dať si make-up a rúž. Musím si to však skrývať aby to nenašla moja 4 ročná sestra Bibi. Idem nazat do izby si zobrala kabelku. Idem po chodníku do školy. Som v škole a prvé tri hodiny už ubehli a teraz je 30 minútová prestávka. Medzi tým som stretla Chloe ktorá so svojimi kamoškami patrí do CHKVKO ( chutné, krásne, v kolektíve obľúbené) a povedala som im že mám 600 dolárový mobil. Ale v skutočnosti nemám žiaden. Videli ste niekedy 14 ročnú puberťáčku bez mobilu ??? Asi nie. V starej škole som jediná nemala mobil !!! Stojím opretá o svoju skrinku a oproti idú dve CHKVKO s mobilmi pri uchu. Po chvíľke zložili a pýtajú sa ma : ,, Inak Nicol ostatné CHKVKO by hrozne chceli vidieť tvoj 600 dolárový mobil !!! "Okamžite som znervózňela !!! Povedala som,, Jasné nabudúce." A hňeť nato mi začal zvoniť telefón chvíľu som si to nevšímala a v duchu som sa modlila aby to prestala zvoniť ale ako naschval to nestíchlo. Ale keď sa zrak všetkých uprel na mňa tak som ju teda otvorila a povedala som že je to omyl. A zatiaľ bežali CHKVKO a kričali ,,To nemôže byť pravda." Lebo som tam mala asi 5 dolárový mobil.
Väčší trapas sa nemôže stať nikomu !!! Prešli tie 3 vyučovacie hodiny a išla som na obed. Na tácku si položím polievku, rezeň a šalát idem platiť a predavačka povie : ,,Prosím 2 doláre" poviem ,, Dokelu nemám žiadne peniaze. " Potom baba zamnou jej dala 2 doláre.Tak sme si sadli oproti sebe a spýtam sa ,, Ako sa voláš a koľko máš rokov? " Ona na to ,, Volám sa Ema a mám 14 rokov. A potom sme sa spolu rozprávali celý obed a zistila som že býva o 5 domov vyšie ! A išli sme spolu do jedného obchodu a domou !!! Sotva som otvorila dvere a vrhla sa na mňa Bibi. Potom som šla do izby položila kabelku spravila som si DÚ a išla som na večeru. Všetci sme si rozprávali a potom som šla si ešte dorobiť projekt. Je okolo 22:00 a ja mám zapísanú sotva jednu stranu zrazu mi dakto zaklope na dvere a tam bola Bibi a povedala že sa chce porozprávať a teda vošla. A po pár minútach sa tam vrútili aj mamina s ocinom! Keďže som si písala projekt v posteli tak si ku mne sadla Bibi, mamina aj ocino. A mamina sa pýta ,, Čo robíš ???" poviem ,, Projekt. "
A o chvíľu sa spýtala ,,Ako dopadol prvý deň v škole ?" A ja som sa rozplakalala !!! Potom odišli a Bibi tiež. Poutierala som si slzi a išla do kúpeľne sa odmaľovať. Potom som išla do izby a zavrela dvere. Otvorila som si okno a sadla si naň. Potom som ho zavrela a išla pod perinu. Po pár minútach som zaspala.

CHKVKOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz