Dnes sa mi Emča zverila že som mala pravdu. Tak som zašla za Chloe a vyjasnila som si to s ňou. Potom som všetkým povedala pravdu ako to celé bolo.
Potom Chloe nebola naj. babou v škole ale udobrila sa s Lukášom a boli priatelia. Ja som sa dala znova dokopy s Adamom a ostatné baby ma prijali medzi CHKVKO a bola som naj. babou v škole. Emča sa stala mojou najlepšou kamarátkou. A medzi všetkými som rozšírila nech sa zaoberajú buď nejakým hudobným nástrojom alebo športom. A vyhrávali sme ako škola všetky súťaže.
Ako som vyšla zo školy tak ma dakdo uspal. Keď som sa zobudila tak som bola priviazaná o stoličku. Ruky a nohy som mala zviazané a v ústach som mala šatku. Nachádzala som sa vo veľkej tmavej budove a svietili na mňa 4 obrovské svetlá. Keď som sa do nich pozrela tak ma oslepovali. Zrazu sa predomnou zjavila postava ktorej som nevidela do tváre. Prizrela som sa a tam Lukáš !!! Vybral mi šatku z úst.
Ja ,, Prečo si ma uspal a priviazal o stoličku ???"
On ,, Vieš Nika hneď v prvej chvíli ako si vošla do školy tak si mi padla do oka ! A hneď som si zaumienil že ťa chcem len jediný problém robila Chloe.
Ja ,, Takže Chloe vôbec nemáš rád ?"
On ,, Nie len zapadla do môjho plánu. Lenže všetko to pokazil Adam !
Ja ,, Prečo ?"
On ,, Lebo ste spolu začali chodiť. PRETO ! namňa zreval.
Ja ,, Takže Ty si domňa ?"
On ,, Áno tak asi čo bolo to na tom WC ?"
Ja ,, Neviem. "
On ,, Čakal som na chvíľu keď sa teda s Aďom pohádaťe a Ty budeš utekať. Mala si do mňa naraziť a ja som ťa mal obýmuť !! Mal som Chloe povedať že sa s ňou rozchádzam ale Ty si sa buchla do neho !!! Všetko si pokazila."
Ja ,, Ale to neni moja chyba že som Adama stretla skôr a buchla som sa doňho !?! Lukáš láske nerozkážeš !!!
On ,, Fakt ? Inak Nika vieš že ťa budú hľadať !?"
Ja ,, Nie."
A zrazu sa ozvalo spoza dverí ,, Nechaj ju ink dostaneš !"
Lukáš ,, Už sa bojím !!! drzo.
Tak ten neznámi vykopol dvere a triesky lietali. Pozrela som sa a tam Adam.
Ja ,, Ty si ma prišiel zachrániť Adam ??"
Lukáš ,, Pšššt. Takže si si prišiel zachrániť frajerku ???"
Aďo ,, Áno a ak dovolíš tak si ju idem zobrať domov !!!"
Lukáš ,, To nebudeš mať také ľahké ! Buď odýdeš bez Nicol alebo sa budeme byť !!!?!"
Adam sa pozrel na moju tvár ako mi Lukáš dával šatku do úst. Chcela som mu povedať že nech ide domov ale on povedal ,, Tak sa Lukáš ideme byť !!!"
Na mojom výraze tváre bolo vidieť velke prekvapenie a pomyslela som si to fakt sa o mňa pobijú ???
A zrazu BUM Aďo vrazil Lukášovi.
Keby ste tam boli tak by ste počuli iba BUM, TRESK, BÁC !!! Ako som sa pozrela tak Lukáš ležal na zemi s rozbitými nosom. Adam bežal ku mne začal ma odmotúvať. Mala som ešte šatku v ústach a nemala som mu ako povedať že naňho útočí Lukáš !!! A ako Lukáš k nemu pribehol tak mu vrazil ja som si dala zo seba dole spagát a vybrala som si šatku von z úst. V topánkach na opätku a v mini šatách som bežala za Lukášom a kopla som ho. On sa otočil a dal mi dosť silnú facku vďaka ktorej som zletela na zem. Nevládala som vstať. Pár metrov odomna ležalo lano. Pozbierala som posledné silya vstala som. Utekala som k ľanu a zobrala ho. Zakričala som na Adama a Lukáš sa obzrel. Tak mu Adam vrazil a ja som mu hodila lano. Priniesla som stoličku a spoločne sme ho priviazali o ňu. Potom sme si dali pusu a akurát tam vbehli policajti. Potom tam vbehli nás oboch rodičia a slávnostne sme im oznámili že spolu chodíme.
Bola som prekvapená že nás oboch sa rodičia hrozne tešili. Boli sme aj my happy. Potom som šla s Aďom do nemocnice kde nás ošetrili. Potom som od maminy dostala SMS a vravela mi že obaja máme prísť k nám domov. Tak som to povedala Aďovi a šli sme ku mne domov. Keď sme tam prišli tak tam boli Adamovi rodičia. Potom som pochopila že sa chcú spoznať s Adamom a jeho rodičmi. A Adamovi rodičia sa chceli spoznať s mojou rodinou a mnou. Potom odišli a rodičia mi povedali ,, Dobrého si si vybrala !!!" potom som odišla do postele a zaspala.