10. konečne pokoj

12 1 0
                                    

Dnes je sobota a ideme na chatu. Hrozne sa teším. Akurát si balím kufor.
Tak si tam dávam tričká, mikiny, nohavice ( kraťasy). Bežím za maminou a vravím ,, Som pobalená."
Mamina ,, Ok. Tak choď skontrolovať Bibu !"
Tak som šla naspäť a zrazu som si uvedomila že nemám make-up a lesk na pery. Tak idem do kúpeľne a otvorím dvere. A tam sa Biba rúžuje a maľuje. Rýchlo zamknem dvere a zoberme jej to. Zoberme si tampóny na odmaľovanie.
Zrazu mamina zabúcha na dvere a vraví ,, Nika čo je s Bibou ???"
Ja ,, Nič. Išla som s ňou na WC !"
Mamina ,, Dobre ale ponáhľate sa. "
Potom odišla a ja som odomkla. Biba vybehla von a išla do svojej izby kde sa zamkla. Dohováram Bibe aby odomkla ale ona má nepočúva. Tak idem dole za maminou a vravím ,, Biba sa zamkla do izby a nechce vyliezť von !!?!"
Mamina ,, Tak vylez von cez tvoje okno na strechu a vojdi do jej izby. Má tam otvorené okno !"
Veľmi sa mi tam nechcelo. Vyliezla som teda na strechu a na chodníku stojí Chloe s Emou. Ignorujem ich a leziem po streche. Som pri Bibinom okne a je zavreté. Tak idem naspäť ale mamina zavrela aj moje okno. Zrazu sa mi šmiklo ale ja som sa zachytila o lano ktoré tam mám uviazané ! A tak som sa potom spustila na zem. Mala som zážitok a keď som sa pozrela na Chloe a Emu čumeli na mňa s otvorenými ústami. Ja som vošla do domu išla som do izby zobrala kufor a išla do auta. Otvorila som auto a vložila som tam môj kufor. Za chvíľu prišla mamina s Bibi a išli sme na cestu. Keďže je cesta kľukatá tak mi je vždy zle. Ale teraz mi bolo veľmi zle až som si zobrala sáčok a ..... . No nejdem to tu vykladať lebo by vám bolo zle tak ako mne z tej cesty !!! Potom som zaspala a zobudila som sa už vedľa chaty. Otvorila som dvere na aute zobrala kufor odomkla a bežala po schodoch do mojej izbyčky. Keď som do nej vošla tak tam bol nový nábytok. Nový stôl, skriňa, posteľ a podobné veci ktoré by tu mali byť.
Poukladala som si šaty kufor som odložila a sadla som si za stôl a hľadela von oknom ktoré bolo oproti mne. Keďže bol v stole jeden šuflík ktorý bol hrozne dlhý tak som ho otvorila. Dala som doň ruky a na vrchu toho šuflíka som tam nahmatala nejaký denníček. Tak ho odlepím a zistím že je to denník mojej prababky. Tak ho otvorím a čítam si ho. Zrazu dakdo zaklopal na moje dvere. A ja rýchlo skryjem denník pod posteľ. Poviem ,, Ďalej !" vojde mamina a pýta sa
,, Nika páči sa Ty tu ???"
Ja ,, Je to tu pre nádherné !" a mamina odišla s úsmevom do obývačky aj s Bibou pozerať Harryho Pottera. Ja som ho videla asi milión krát. Tak idem von kúsok od chaty. Som pri mojom strome kde som si spravila posedenie. Tak som naň vyliezla a oprela som sa a čítala ten denníček. Po chvíľke čítania som zistila že moja prababka mala podobný život ako ja keď bola puberťáčka !!!
Potom mamina zavolala na večeru. A potom som šla do postele a zaspala som.

CHKVKOWhere stories live. Discover now