Deschis biletul şi privesc în el . Termin de citit biletul care observ că era de la mama . Nu m-am putut să mă abțin şi lacrimile au început să curgă pe obrazul meu . Am pus bilețelul în jurnal şi mă îmbrac . Îmi era milă totuşi e mama mea care mi-a dat viață şi o iubesc dar asta e mai bine pentru mine . Pun mână pe telefon şi încep să vorbesc cu prietenul meu Sam . Ne cunoaştem de când eram mici îmi este ca un frate . Decidem să ieşim în oraş pentru a ne odihni puțin .
- Ce doriți ? Întreabă chelnerul uitându-se fix în ochii mei .
- O apă plată vă rog .După întâlnirea asta merg la casa mea nouă şi mă întind pe pat . Adorm şi sunt trezită de zgomotul de la ceas . Trebuia să merg la liceu . O văd pe Vanessa în ultima bancă singură . Avea un zâmbet trist şi decid să vorbesc cu ea .
- Ce ai pățit Vanessa?
- Nu mai am droguri şi nu mai pot .Deodată privirea noastră se îndreaptă spre uşa . Era profesorul de engleză . Ochii lui atrăgători mă priveau insistet şi cu un glas perfemecător mă cheamă în cancelarie .
- Vanessa vină în cancelarie cu mine .
Ajunşi acolo profesorul deschise catalogul şi îmi spune că îmi va pune un zece dacă voi face un referat cu titulul prietenii în engleză .
- Bine o să fac ! Răspund eu uitându-mă cu dispreț la el .
Nu fac nimic , eu să fac teme . A uitat că eu sunt Vanessa cea nouă nu cea veche . Spun eu în mintea mea .
A doua zi urma să fie o petrecere la noi la şcoală . Sam îmi şopteşte la ureche .
- E pregătită domnişoara pentru dans ?
- Accept şi începem să dansăm .Privirile şi-au făcut prezența dar nu am băgat de seamă pentru că nu îmi pasă de ce spun cei din jur . După petrecere merg acasă unde mă arunc în pat . Îmi sună telefonul , este mama , nu ştiu ce să fac . Răspund şi începe să îmi zică :
O să încerc să postez mai rapid . 😊
CITEȘTI
Durere Şi Lacrimi
Teen FictionM-am obişnuit deja cu situația mea . Fără tata e mai greu dar cu ajutorul mamei şi desigur al meu am putut să învingem această singurătate . Astăzi se împlinesc 4 luni decând tatâl nostru a murit . Mă numesc Vanessa Rosa şi locuiesc în Anglia împreu...