Aflarea secretului

39 6 11
                                    

Mă îndrept spre casă pe lângă pădure şi văd o fată legată de un copac şi un cuțit infipt în piciorul ei de copilă . Scot cuțitul , o dezleg şi incep să o întreb liniştită :

- Ce faci aici ? Vreau să vorbesc cu părinți tăi !
- Păi nu ştiu , au venit nişte tipi înalți cu cuțite nu imi mai amintesc nimic şi în legătură cu părinți nu ştiu de ei . M-au abandonat la naştere .
- Eu sunt Rosa Vanessa .
-  Rosa Marth .

Nu ştiam ce să cred oare e era? Marth? Aveam acelaşi nume ,  aceaşi problemă . Mai bine am face testul ăla .

Ne îndreptăm spre spitalul care a fost şi tata acolo . Intru în spital şi îmi aduc aminte de clipele alea groaznice de la resuscitare . Totul se învarte cu mine , simnt nevoia de droguri după analize  .

- Tu , am nevoie de tine la spitalul din centru acuma .
- Pentru ?
- Că vreau .

* M-am speriat puțin dar mă încalț rapid şi cobor spre spital . E  Vanessa . E superbă . îmi este dor de ea .

- Am nevoie de sângele tău . spun eu nervoasă .

Analizele au ieşit . Marth era fica ei şi sora mea . Dar ea va sta cu maică-sa şi Louis. Eu nici de cum nu mă mut cu proşti ăia .  Fug acasă şi îmi scriu în jurnal toate evenimentele . O sora ? Ea e Marth sora mea de 13 ani , săraca va sta cu necunoscuți ăia . Îmi pare rău pentru suflețelul ei .

Next mai rapid de acuma , pentru că am terminat cu tezele . ❤ mulțumesc mult 😊

Durere Şi Lacrimi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum