Decizia Mamei

35 7 4
                                    

Îmi arunc telefonul pe pat şi încep să mă schimb . Deja soneria telefonului începea să fie deranjantă aşa că răspund .

- Vanessa , ce bine . Vreau să vorbim ?
- Spune repede ce vrei .
- Vanessa sunt mama ta , te iubesc ca ochii din cap . Îmi pare rău pentru decizia care ai luat-o dar am şi eu una . Eu plec în Florida alături de bărbatul meu .
- Bărbat? Stai ? Ce?

*
Văd mirarea Vanessei , nu vreau să o fac să sufere poate nu o să îi pese de decizia care am luat-o .

- Da , bărbatul meu Louis Weltere . O să vorbim la telefon dacă iți doreşti . Acum o să închid .

Eram şocată să aud aşa ceva , ce îi face tatălui meu ? Parcă zicea că la iubit . Acum e cu Louis profesorul de engleză ? Nu pot să cred aşa ceva . Mă lipesc de uşa rece şi încep să plâng . Durerea de cap işi făcea apariția aşa că am luat o țigară şi am fumat-o pe balcon .

- Vanessa vină la mâncare ! aud vocea blândă a prietenei mele .

Trântesc furculița cu care tocmai am terminat de mâncat şi lacrimile încep să curgă pe obrazul meu şi fără să spun nimic urc în camera mea . Mă îmbrac în ceva sport şi merg să fumez o țigară alături de Jessica o prietenă veche de a mea .

- Vanessa , am auzit că profu de engleză a luat-o în Florida pe mama ta ! E adevărat ?
- Da e adevărat să afle toți . Nenorocita cum a putut să îi facă tatălui meu aşa ceva?
- Vanessa calmează-te . O să regrete .

Eram plină de nervi nu mai puteam rezista .

- M-am gândit la ceva ! hai să mergem în club în seara asta .
- Bună idee .

Ajunsă acasă mă pregătesc pentru club . Îmi iau o rochie mulată deasupra genuchiului de culoare neagră şi pantofi cei roşi de lac . Îmi pun puțin machiaj şi părul într-o coadă împletită în spic .

* Stai ce? Aia e Vanessa mea ? Ce caută în club la ora asta ?

- Louis uite-o pe Vanessa !

Mă îndrept uşor spre ea . Ma văzut ! Ce fac ? Fuge spre baie. Bine mă duc după ea .

- Ce cauți aici fetiță ?
- Nu e treaba ta . Dute naibi la Louis şi pe mine lasă-mă .
- Înțelege-mă am nevoie de el îl iubesc . Şi pe el şi pe tatăl tău care a murit .
- Dacă îl iubeai pe tata nu făceai asemenea lucruri . Te urăsc din toată viața mea .

Ies grăbită din baia clubului şi mă îndrept spre casă .

Next 💛

Durere Şi Lacrimi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum