Emma Ross pov.
Azi mi-am dat seama de ceva.Nimanui nu-i pasa de nimeni .Toata lumea alearga pentru propria fericire pe care nu cred ca o vor gasi in aceasta viata..viata asta care e o curva.Cu cat iti doresti mai de pret un lucru nu se intampla.Nimeni nu e corect.Toata lumea favorizeaza.Nu,nu sunt o persoana importanta dar am si eu suflet.Cautam afectiune in lumea asta plina de ura si dispret ..Nimanui nui pasa.Esti singur.Esti batjocorit.Esti povestit.Nu poti sa fi tu.Toata lumea isi da cu parerea chiar daca nu iti stie povestea.Toata lumea jigneste ,dispretuieste .Uitam sa traim.Asta oameni buni nu este trait.E supravietuit.In loc sa pretuim timpul asteptam sa treaca zilele sa plecam de aici.Eu una asta fac.Azi am fost batjocorita.Prietenii mei si-au aratat adevarata fata.Banii fac tot.Daca asa e viata eu nu cred ca mai vreau sa fiu aici.Plang ,ma tai si ma gandesc cum ar fi sa fie totul cum trebuie sa fie?De ce jignim?De ce batjocorim?De ce acuzam?Pentru ca ,oamenii buni asta faceti toti,iar sentimentul de dragoste,care cica e cel mai frumos sentiment ne face sa suferim cel mai mult.Dar ti se ia la un moment dat..Cand inchidem ochii vedem fata sa.Ochii in care ne pierdem.Perfectiunea..perfectiunea pentru noi.Dar.....nu este impartasita.De multe ori tii totul in tine de teama sa nu fi criticat.Caci asta faceti voi, criticati.Fiecare om are povestea lui.A mea sigur e trista..agonie ,tristete din cauza acestei lumi.Astazi a fost mai bine.I-am vazut zambetul atat de mare cand vorbea cu ea.Daca el e fericit si eu sunt.Chiar daca din pacate nu eu cauzez fericirea sa.Am fost batuta.Dar nu mi-a pasat.Ma gandeam doar la cat de fericit era .Lui nu-i pasa.Sau poate....pe cine pacalesc?Sunt doar o fata care sta in lumea ei mai mult decat ar trebui.O fata care a ajuns sa urasca aceasta lume.Cui iar pasa?Nimanui.
CITEȘTI
Damă de pică
Teen FictionEmma Ross "aroganța mă exaspereaza" a trecut prin multe asta facand-o persoana puternica de astazi. James Black "sunt cel mai bun".