Capitolul 6.

75 6 0
                                    

Emma Ross pov.
Nu cred ca mai pot rezista mult batjocorii,batailor.Chris le-a spus tuturor cateva secrete pe care i le-am impartasit.Nu pot sa cred ca am fost atat de idioata,doar ca simteam nevoia sa ma descarc cuiva,simteam nevoia sa fie cineva alaturi de mine,dar tot ce primesc este mai multa batjocura.Trebuia sa-mi dau seama ce gen de baiat  e Chris de la inceput.Este exact ca toti ceilalti..Spre marea surprindere a mea dar si celor ce ma batjocoreau,a aparut el,baiatul din visele mele si mi-a luat apararea.Nu stiu ce are de gand.Toata ziua ma privit in ore si se purta destul de ciudat cu prietenii sai .Sper ca e bine astfel nu stiu ce as face.In ochii sai citeam voia de cunoastere  si ceva care mai mult mai ca sigur mi s-a parut,iubire.Pe drum spre casa Chris mi-a pus piedica si m-am ales cu buza sparta .Ca sa nu ma vada varsand lacrimi am fugit cat am putut de repede spre un loc in care sa ma linistesc...cimitirul.Cimitirul era un loc in care mergeam foarte des si imi placea foarte mult linistea si pustietatea.El se afla la marginea padurii care e destul de aproape de casa mea.Cand eram mai mica veneam mereu cu parintii mei la raul de langa acest cimitr. Ma gandeam la Chris cum s-a putut schimba intr-un timp atat de scurt,ma gandeam la el cum reuseste sa-mi faca inima sa bata de sta sa imi sparga pieptul.Nu intelegeam de ce mi-a luat apararea dar ma simteam bine ca cineva sa fie si de partea mea.Ma gandeam la ochii sai albastrii di la cum ma privea de adanc ca si cand mi-ar vedea fiecare coltisor al sufletului ,culoarea ochiilor sai mi s-a tiparit in minte ca si cand as vrea sa vad toata viata in acea culoare.Ma gandeam de ce nu ma poate iubii?De ce trebuie viata sa fie atat de nedreapta?Tot ce vreau in momentul asta e sa iau lama din ghiozdan si sa imi fac niste dungi lungi si adanci pe mana,dar incerc din rasputeri sa ignor obiceiul acesta.Odata ajunsa acasa m-am apucat sa scriu tot ce mi s-a intamplat intr-un jurnal.Acest jurnal.

Damă de picăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum