Capitolul 5.

80 7 0
                                    

Emma Ross pov.
Se organiza o petrecere la scoala la care chiar nu vroiam sa particip,dar Chris ma convins sa-l insotesc.Seara a inceput bine ,pana ce l-am auzit pe Chris zicandui prietenului sau ca in seara o sa ma aiba.Toata prietenia lui a fost doar un amarat de pariu in care el castiga daca eram a lui pana la sfarsitul saptamanii.Mi-am dat seama ca nu trebuie sa mai fac greseala sa pun suflet intr-o prietenie ,ca nu exista prietenie adevarata ca in povesti,ca lumea e rea .Chris vroia doar sa se foloseasca de mine si e doar vina mea ca am avut incredere si am crezut ca vrea doar sa imi fie prieten.Cu lacrimi in ochii am plecat de acolo...si la iesire era el,cel care imi invadeaza mintea si cel care imi este tatuat in suflet.Spre surprinderea mea nu era cu ea,iar cand mi-a vazut lacrimile am vazut in ochii lui o tristete combinata cu putina nervozitate .Poate era doar in mintea mea dar sunt sigura ca stia de acel pariu.La gandul asta mi-a venit mai rau sa plang si am luat-o la fuga pana acasa,de unde am plecat direct la cimitir sa imi vizitez parintii si sa ma calmez.Imi place ca acolo nu este lume si sunt doar eu ,natura si ei care ma veghiaza de sus.Plangeam si ma gandeam ce am facut sa merit atata suferinta...spre surprinderea mea,cineva mi-a pus mana pe umar soptindu-mi sa nu mai plang si ca totul o sa fie bine.Cand mi-am ridicat privirea,i-am vazut ochii aceea care-i iubesc.Era el.Nu stiam ce cauta aici ,nu stiam daca ma urmarit sau daca ma vazut intamplator dar ce ar cauta el in cimitir la ora asta,dar stiam un lucru,acela ca am nevoie de el mai mult decat orice.La inceput credeam ca visez ,dar nu,era chiar el in fata mea spunandu-mi sa ma linistesc si ca totul va fi bine.I-am spus ca daca a venit pentru batjocura sa ma scuteasca .Dar ceva imi spunea ca nu deaceea a venit.El doar a dat din cap in semn ca nu si mi-a dat o imbratisare ,o imbratisare plina de iubire,o imbratisare de care aveam nevoie.As fi putut sa stau asa toata viata ..Doar eu si el..Mi-a spus ca ma duce acasa iar eu am acceptat fiind total vrajita de el.Drumul a fost linistit.Nu am fost asa aproape de el niciodata ,iar cand ne atingeam din greseala inima imi batea ca si cand ar vrea sa imi sparga pieptul.Cand am plecat i-am spus doar un noapte buna ,iar  el dupa 1minut in care pur si simplu se uita in ochii mei de parca vroia sa imi citeasca toata viata mi-a raspuns si el si apoi am plecat acasa.Toate astea s-au intamplat vineri,iar azi e duminica ,ceea ce inseamna ca maine voi merge la scoala si nu stiu cum voi da ochii cu el sau cu Chris.

Damă de picăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum