Capitolul 3.

113 4 0
                                    

Emma Ross pov.
Alta zi de chin in aceasta viata idioata a trecut.Presupun ca vrei sa iti spun ce am facut astazi.Macar pe tine te intereseaza..pai ..Am fost batuta,batjocorita de ghici cine..de prietena lui,deoarece cea pe care o credeam prietena i-a spus ca il vreau pe el,iar el auzind asta  a ras in hohote ,cat timp scumpa lui iubita se ocupa de bataia mea.Ma doare sa stiu ca ma crede o ciudata,ma doare tare sa il vad cu iubita lui si ma doare si mai tare ca nu e langa mine.Urasc toata lumea ,dar pe el oricat rau mi-ar facea tot am sa il iubesc .As face orice ca sa il stiu fericit chiar daca pentru el nu contez.Tot ce pot sa fac este sa visez,oricum nu se va indeplinii.Am si o veste buna..mi-am facut un prieten❤️.E nou si  i-am aratat scoala..pare detreaba,poate chiar este .Poate no sa mai fiu singura in totalitate pe aceasta lume rea si nedreapta.Dar ma gandesc doar la o simpla prietenie,deoarece pe el nu o sa-l pot uita.Il iubesc prea mult  .Ador zambetul lui molipsitor ,ii ador ochii de un albastru ca cerul ,care daca ii privesti te hipnotizeaza.Ii ador vorbele,ii ador vocea si fiacare cuvant pronuntat.Ador totul la el.Chiar daca el probabil uraste totul la mine,si oricum...o iubeste pe ea.Daca ea il face atat de fericit precum pare imi doaresc sa nu se desparta.Daca lar ranii cineva as murii.Nu am cuvinte sa descriu iubirea mea fata de el si stiu ca e o iubire sincera si adevarata.Nu mi-ar mai trebuii nimic in afara de el,dar cum nu se poate,nu cred ca mai are vreun rost sa mai traiesc.Le respir oameniilor acestora aerul.Nu am un viitor ,in prezent sunt o depresiva ,trista si batjocorita,iar trecutul nici nu vreau sa mil mai amintesc.A fost groaznic .Viata e groaznica.Chiar daca se spune ca Dumnezeu iti da greutati pentru ca stie ca poti trece peste ele,dar eu nu sunt asa tare.

Damă de picăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum