Stoviu ant miško takelio kur turime susitikti ir pykstu,nes jie vėluoja.Na va jie jau čia,bet pavėlavo visą pusvalandį.
Andže,mes pavėlavom,nes turėjom uodega,bet jos sėkmingai atsikratėm
Na tai dėl ko norėjot susitikti?
Matai...mums iškilo grėsmė,kad atskleis mūsų paslaptį,nes miestelio kunigas kažką rezga ir mums tai nepatinka.Taigi rytoj turėsi nueit į mišias ir ale pakalbėsi po mišių su kunigu apie nuodėmes ar ką ten ir iš jo ištrauksi informacija.
Kodėl aš?
Tu moki iš žmonių ištraukti viską ką nori sužinoti.
O aš jau ne žmogus?
Deja mes jau ne žmonės.
Na gerai padarysiu ko prašai,bet žinok tu man būsi skolingas.
Žinau,mažute,-Tyler mane prisitraukė prie savęs ir pakštelėjo į skruostą.
Man jau reikia į darbą.
Dirbi vis dar ten?
Ne,dabar dirbu padavėja klube.
Geras priėjimas prie žmonių...
Tyler raminkis.
Gerai gerai.Iki kačiuk.
Čiau panda.
Jis ir likusieji nuėjo gilyn į mišką,o aš nuėjau takeliu tolyn link savo mašinos.
Klube dirbau iki pusės šešių ryto,o tada grįžau namo pailsėti.Jau pusę vienuolikos sėdėjau paskaitoje ir klausiausi kaip dėstytojas aiškina apie dirbtinį kvėpavimą ir pirmąją pagalbą.Dabar norėjau būti bet kur tik ne čia šitoj paskaitoj.Po paskaitos susitikau su savo mažiuku.
Labas,mažiuk.
Labas ,maže.
Šiandien eisi su manim į bažnyčia?
Dar tuoktis nenoriu.
Durniau,gi Tyler prašė ten nueit ir pašnipinėt.
Eisiu tau palaikyt kompanijos.
Tai gerai.
Jis mane pabučiavo ir mes kartu nuėjom link mano mašinos.Nuvažiavom kartu į bažnyčią ir bažnyčioje kaip tik kunigas buvo prie altoriaus ir vedė mišias.Man buvo šiurpu toj bažnyčioj,nes aš neišpažįstu to tikėjimo ir šiaip ten atrodė,kaip satanistų landynė.Po mišių kurios vyko pusvalandį nusekiau kunigą iki nuošalios vietos,kur nebuvo pašalinių.Jis atsisuko į mane ir nusišypsojo.
Labas,ką čia veiki?
Am...Labą dieną,aš norėjau su jumis pasikalbėti.
Klausau.
O sužadėtuves reikia rengti bažnyčioje ar galima šiaip kokią šventę surengti?
Galima surengti šiaip kokią šventę,nes tai nėra bažnyčios šventė.
Na ką prasidės linksmumas.Pradėjau įdėmiai žiūrėti jam į akis ir jo paklausiau.
Ar ką nors žinai apie paauglius iš trisdešimt penktosios gatvės?
Aš juos seku ir išsiaiškinau,kad jie susitinka miške.
Ką tu ketini daryti?
Noriu juos demaskuoti,nes jie elgiasi netinkamai ir turi būti dievo vaikais.
Nuleidau nuo jo akis.
Tai ačiū už informaciją ir viso gero.
Viso.
Greit išbėgau iš bažnyčios ir paskambinau Tylor.
Klausau,Andže,ką sužinojai?
Jis nori mus demaskuoti.Reikia jį pašalinti arba dinkti.
Mes jį tyliai pašalinsime ir galėsime čia ramiai gyventi.
Bet...
Viskas bus gerai,kačiuk.Viskas turiu eiti.
Gerai iki.
Prie mašinos stovėjo mažius ir manes laukė.
Na tai ką nors išsiaiškinai?
Mes jį šalinsim.
Tai būtina?
Tyler sako,kad būtina ir kuo greičiau.
Na pašalinsim.O dabar gal nori pas mane?
Būti visai gerai.
YOU ARE READING
Nakties mergaitė
Mystery / ThrillerJi iš išvaizdos atrodo normali mergina kuri neišsiskiria iš kitų,bet naktį viskas pasikeičia.Ji tampa kitokia nei visi žmonės.Ji priklauso grupelei žmonių tokių kaip ji ir jie visi gyvena bijodami,nes žino,kad kiekvieną akimirką gali būti atskleista...