Praėjo jau daug laiko nuo to įvykio,bet vis dar prisimenu ta naktį...Atsiskyriau nuo visu Ir gyvenu viena,savo sprendimo nesigailiu,Nes Taip bus visiems gerai...Gyvenu dabar Vonkuverį Ir jaučiuosi puikiai.Su Kevinu išsiskyriau nors Ir buvo skaudu,bet Su Tuo susitaikiau...Gyvenu toliau savo nenormalų gyvenymą.
*************************
-Kur eini gražuolę?,-paklausė kažkoks vietinis.
-Į pragarą,-atsikirtau.
Esu klube ir geriu,nes kitaip išprotėčiau nuo savo paslapties ir kitų problemų...Šalia manęs prisėdo neblogas vaikinas,na mano naktis jau suplanuota.
-Sveikutis.-užkalbinau
-Labas.-šyptelėjo
-Kaip sekas?-paklausiau
-Puikiai,o tau gražuole?-šyptelėjo
-Gerai,-nusišypsojau
-Kaip planuoji praleist vakarą?-pakėlė antakį
-Prisigert ir smigt,o tu?
-Jį praleist su tavim.-mirktelėjo
-Mielai jį praleisčiau su tavim.
-Nu tai einam iš čia.
Paėmė mano ranką ir pradėjo tempt link išėjimo.Vos įkvėpus gryno oro mano kūną užplūdo adrenalinas.Kai tik įsėdom į jo mašiną pradėjom nusirenginėti ir glamžytis.Jis nuo manęs nuplėšė visus rūbus,o aš tik jam nuplėšiau maikę.Jis lėtai mane bučiavo ir tai mane užkniso ir pati ėmiau viska daryt.Po visko apsirengiau apatinius ir liemenėlę ir susirinkus sudriskusius rūbus jau norėjau lipt iš mašinos,bet jis mane sulaikė.
-Tu nakties mergina?-pakalusė
-Nesuprantu apie ką tu...
-Gi žinau kad čia tu...Neišsisukinėk
-Kas tu toks?
-Hunteris.
-Paleisk mane!-užrėkiau
-Per daug patikai.-nusišypsojo
-įdomu ar tau patiks šitas.-tai pasakius trenkiau su kita ranka jam per veidą ir kai jis atleido mano ranką išlipau iš mašinos ir pradėjau bėgt...
*****************************
Spėjau nuo jo pabėgt bet nemanau,kad ilgam,nes jis mane tikrai ras...Rizikinga grįšt namo bet man ten labai reikia...
***********************************
Jis buvo mano namuose...Jis tiesiog sėdėjo ant kėdės ir vartė nuotrauku albumus.Greit užlipau laiptais aukštyn kad galėčiau apsirengt ir bėgt iš čia,bet jis jau buvo mano kambarį ir stovėdamas atsirėmęs į spintą stebėjo mane.
-Ko tau reikia?-paklausiau
-Dar vieno karto du tavim,-šyptelėjo
-Aš tau ne kekšė.-Šyptelėjau
-Aš Nenoriu tavęs kaip kekšės,aš tiesiog nemėgstu vienos nakties nuotikių be pratęsimo.
-Jei nori mane nužudyt tai žudyk,leidžiu....
Atsistojau priešais jį ir žiūrėjau į jį,o jis į mane.
-Negalima žudyt tokio grožio.
-Bailys...
-Dar karta pasakysi ir tau bus blogai.
-Tokio bailio kaip tu dar neesu mačius...
-Prisikalbėjai...
Jis mane suėmė už kaklo ir prispaudė prie sienos,bet nepasmaugė.Per didelis bailys yra...
-Dink iš mano namų!užrėkiau
-Dar susitiksim gražuole,-mirotelėjo ir išėjo.
Visdar nesuprantu kas čia įvyko,bet suprantu vieną tai kad reikia jo kaip nors atsikratyti...
YOU ARE READING
Nakties mergaitė
Mystery / ThrillerJi iš išvaizdos atrodo normali mergina kuri neišsiskiria iš kitų,bet naktį viskas pasikeičia.Ji tampa kitokia nei visi žmonės.Ji priklauso grupelei žmonių tokių kaip ji ir jie visi gyvena bijodami,nes žino,kad kiekvieną akimirką gali būti atskleista...