Iki Texaso važiavom apie 6h.Važiavau vienoje mašinoje su Kevinu.Visą laiką nekalbėjom,nes aš jo nekenčiau ir nesiruošiau su juo kalbėtis.Jis kažkoks nesveikas.Ai bet px gi jis iš mūsų būrio.Na va Texas ir jau sutemę.Jis sustojo kažkokioje stovėjimo aikštelėje ir kai likusios dvi mašinos čia pat atvažiavo jis liepė man išlipti.Išlipus pamačiau aikštelėje stovintį baltą Mercedes ir prie jo stovintį Tyler.Priėjau prie jo.
Kodėl čia sustojom?
Žinai gi tau reikia mašinos kiek žinau tai va nupirkau tau ir dovanoju šitą Mercedes ir jei nepatinka galim pakeisti.
Aš jį stipriai apkabinau ir daug kartų pakartojus ačiū pasiėmiau iš jo mašinos raktelius ir į ją atsisėdus ant priekinės sėdynės pamačiau lapelį.Ant jo buvo parašytas adresas ir ant sėdynės dar radau raktus.Mašinoje buvo navigacija ir joje suvedus adresą užvedžiau mašiną ir išvažiavau ieškoti savo namų.
Tai buvo namas paplūdimyje.Omg kaip aš apsidžiaugiau jį pamačius,bet nuotaika dingo kai pamačiau Keviną stovintį ant laiptų ir besišypsantį.Jį ignoruodama praėjau pro jį ir atidarius duris pamačiau tikrai labai gražius namus.Ir kaip Tyler viską spėjo?Užlipau laiptais į antrą aukštą ir atidarius pasitaikiusias pirmas duris pamačiau rožinės spalvos aksesuarų turintį kambarį.Aš jį iškart įsimylėjau.Jis buvo tobulas ir skirtas man.Atidariau spintos duris ir pamačiau daug rūbų.
Tyler tikrai pasistengė ir kaip jis tai padarė.Vis dar lieka neaišku.Išėjus iš kambario nusileidau laiptais žemyn apsižvalgyti.Ant sofos svetainėje sėdėjo Kevinas ir žiūrėjo teliką,virtuvė buvo jauki ir labai didelė,joje buvo vien naujausia į ranga.Dar apačioje buvo svečių kambarys,terasa,laiptai į rūsį ir sandėliukas.Namas nebuvo didelis,bet buvo jaukus ir gražesnis už mano senąjį butą,bet čia su manim kiek suprantu gyvens Kevinas.Ugh nekenčiu jo ir noriu jį nužudyti,bet reikia valdytis.
Patiko?Spausk vote ir komentuok
أنت تقرأ
Nakties mergaitė
غموض / إثارةJi iš išvaizdos atrodo normali mergina kuri neišsiskiria iš kitų,bet naktį viskas pasikeičia.Ji tampa kitokia nei visi žmonės.Ji priklauso grupelei žmonių tokių kaip ji ir jie visi gyvena bijodami,nes žino,kad kiekvieną akimirką gali būti atskleista...