Mano akys užkliuvo už vaikino rožiniais plaukais kuris trainėsi aplink mašina,lėtai ėjau prie jos ir kai tarp manęs ir jo buvo likę pora žingsniu pamačiau jo veidą...Ten buvo Mino...Pajaučiau kaip mano skruostais rieda ašaros.
-Kaip radai mane?-paklausiau žiūrėdama jam į akis.
-Nesvarbu...-pasakęs nuleido akis į žemę.
-Tai viso...-atsisėdau į mašiną.
-Palauk...Nenoriu tavęs vėl prarast.
-Mino,bet...-neįstengiau daugiau pasakyt nei vieno žodžio.
-Kur gyveni?-Paklausė.
-Nežinau...Neturiu kur...-nutęsiau.
-Gali su manim,tai kaip manai?-paklausė
-Am...na gerai.-atsidusau.
*Pas jį namuose *
-Mano nuotraukos,kodėl?-Paklausiau žiūrėdama į jį
-Kodėl ne? Tiesiog viskas tada negalėjo baigtis...
-Bet tu...Mane palikai tada,kai tavęs labiausiai reikėjo...-pajaučiau kaip kaupėsi ašaros.
-Tyler tavim pasirūpino...-pasakęs užtrenkė kambario duris.
Pradėjau verkt,gal dėl to jog jis mane paliko viena kai buvo sunku ir dabar vaidina kad jam rūpėjau visa laiką...Atsisėdau ant žemės ir apsikabinus savo kojas verkiau...Jaučiausi išsekusi ir man reikėjo kuo skubiau sumedžiot auką.Atsistojus nusivaliau ašaras ir išėjus iš kambario pamačiau Mino...Nusukau nuo jo akis ir atidarius duris išėjau.
Ėjau tuščiomis gatvėmis ir pamačiau jaunutę mergina,užčiaupus jai burną nusitempiau į 8skresgatvį ir ten ją pasmaugiau,susiradus stiklo šukę perpjoviau jai venas ir gerklę.Išėjusi į gatvę pamačiau priešau einam namo.-ais save Mino.
-Kodėl žudai nekaltus žmones?-užrėkė.
-Man to reikia išgyvenimui...-pajaučiau kaip jis mane prisitraukia arčiau.
-O man reikia šito.-apkabinęs pabučiavo mane.
-Amm...mūm reikia eit.-paėmus jį už rankos pradėjau tempt gatve.
Priėjus kažkokį klubą įsitempiau jį į vidų.Pradėjau šokti ir nepajutau kaip paleidau Mino ranka ir atsidūriau kito vaikino glėbį.Pamačiau kaip piktas Mino eina link mūsų pusės,priėjęs paėmė mane už rankos ir išsivedė iš ten.
-Kodėl buvai su kitu?-piktai paklausė
-Pati nesuprantu...Atsiprašau-Nuleidau akis į žemę.
-Nesvarbu,geriau einam namo.-šaltai pasakė.
*Namie*
Jis greit nuėjo į kambarį,o aš suradus vonios kambarį jame užsirakinau.Šaltu vandeniu nusiprausiau veidą ir pasižiūrėjau į veidrodį,jame mačiau savo pavargusį veidą.Išėjusi iš vonios nuėjau į kambarį kuriame buvo jis ir atsiguliau šalia,Jis jau miegojo,o aš niekaip neužmigau...
Na dar viena dalis ^^norėčiau pareklamuoti savo nauja istorija All words G dragon.Taigi paskaitom,čiau ;*
YOU ARE READING
Nakties mergaitė
Mystery / ThrillerJi iš išvaizdos atrodo normali mergina kuri neišsiskiria iš kitų,bet naktį viskas pasikeičia.Ji tampa kitokia nei visi žmonės.Ji priklauso grupelei žmonių tokių kaip ji ir jie visi gyvena bijodami,nes žino,kad kiekvieną akimirką gali būti atskleista...