Just A Sad Life

346 33 1
                                    

Aku...Aku suka kau , V .

What? Are you doing some joke , Miss Ugly Frog ? Pleaselah jangan buat lawak . Aku terlalu penat nak gelak and layan cerita dongeng bodoh kau ni .

Sejak dari hari tu , aku mula sedar yang tak sepatutnya suka kan lelaki hensem + popular macam tu . Dan aku menyesal gila.

Macam biasalah , bila aku buat suatu perkara je mesti akan tersebar luas . Maksud aku , aku bukan nak cakap yang aku ni popular macam V . Tapi yelah kan .. org hodoh macam aku ni ramai lah yang tak suka .

Lepas aku confess dekat V , semua budak perempuan baling susu dekat baju aku . bukan setakat baju aku . Pintu rumah aku pun diorang conteng "PEREMPUAN HODOH TAK SEDAR DIRI" . Aku kesian dekat Eomma sebab terpaksa berdarah tangan semata mata nak bersihkan kesan contengan .

Eomma tak marah tapi Eomma faham perasaan aku . Tapi sampai sekarang aku ingat pesanan Eomma , "Gi Rin , biar lelaki kejarkan kita . Jangan kita kejarkan lelaki " . Kata kata Eomma masih lekat dalam otak aku .

Tapi aku percaya , suatu hari nanti pasti V datang cari aku ..

♥♥♥

Yyahh Haru yahh !!! Tunggulah !!!

Aku bukanlah seorang pelajar sekolah menengah tinggi yang tak berdisiplin macam orang lain . Tapi hari ni aku betul betul lambat nak pergi sekolah . Eomma pun tak kejut . Dan Haru pun tinggalkan aku ..

Haru ni kawan baik aku dari kecil tapi dia seorang yang sangat cantik , putih , flawless , semua benda lah dia ada . Tak macam aku . Kadang kadang aku pun jeles juga sebab muka dia jauh berbeza dengan aku . Bak kata pepatah Bagai Langit dan Bumi . Tapi dia je lah yang sanggup dan masih kawan dengan aku . Tengah seronok bercerita , aku dapat mesej dari Haru . Panjang umur makcik tu .

Yyahh pimples girl , cepaatlah . Aku masuk sekolah dulu ya ~♥ -Haru

••••••••••••

Aku ...

kena ...

denda ...

luar ..... kelas .....

dan semua orang pun gelakkan aku . Ada juga yang gelak sampai tergolek golek . Aku kena denda pun lawak ke ? ke muka aku ni memang dah lawak . Ke jerawat kat muka aku ni buat lawak ? kalau muka aku natural lawak , baik aku daftar Korean Looks For Comedian je . Pasti lulus .

EHHH ! aku terlupa satu perkara nak cerita ni . Aku ialah pelajar Musical Teater . tapi mesti korang tak percaya sebab muka aku ni kan hodoh, macam mana lah boleh jadi pelakon teater . Hahahaha. Aku pemain piano background je . Tak lah hebat mana . tempat aku memang kat belakang stage . Aku tak layak . Tapi aku pun ada bakat tau . Aku pandai menyanyi . Tapi takde peluang nak perluaskan bakat . Biasalah , bila aku nak cuba je mesti ada orang nak halang . Dengki kowt .

Gi Rin ♪ Annyeong ~♥

I Like You [Taehyung Malay Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin