[ Gi Rin P.O.V ]
Ah. Aku rasa...seperti rama rama berada di dalam perut ku..dan ya butterflies
Its a
Butterflies....
Pipi aku...Terasa panas. Rasa mahu lari saja tapi pelukan Taehyung semakin erat. Aku terkunci dalam dakapan Taehyung. Oh God! Please help me.
Aku cuba untuk melepaskan diri tapi pelukan Taehyung semakin kuat.Ahhh satu hal lagi...air mat aku bertakung...kalau ditahan,silap silap air mata aku membanjiri pipi. Haih bencilah.
Ring Ring! Ring Ring!
Yes! Akhirnya. Telefon aku berdering.
"Ahhh urmm Tae-"
[ V P.O.V ]
Aku melepaskan tubuhnya untuk memberi peluang dia menjawab panggilan
"Hmm jawablah telefon tu. Aku nak masuk dalam dulu. Haish kacau daun jelah siapa yang call tu"
Perkataan yang terakhir itu aku perlahankan. Takut dia dengar. Tapi lagi bagus kalau dia dengar.
Aku terus lari masuk rumah. Tapi aku nak tahu jugak siapa yang call dia tu. Jadi aku menyorok belakang pokok bunga yang besar tu.
"Hello Oppa. Eoh Gi Rin belum tidur lagi. Urm baru siap buat skrip teater tu. Oppa tak tidur lagi ke?
"........"
" Ahhh miss you too Oppa. Hujung minggu jom lah singgah rumah Gi Rin. Eomma pun asyik tanya je pasal Oppa. Katanya rindu.
"......."
"Okay lah oppa,dah ngantuk ni. I Love you too"
Amboi budak ni. Sampai ber i love you bagai. Heh. Siapa lelaki tu? Eih kalau aku jumpa,memang matilah dia tu aku kerjakan.
____________________________________
[ Gi Rin P.O.V ]
"Good Morning,Eomma."
"Morning, Gi Rin. Amboi lambat bangun. Tengok Tae ni. Awal dia bangun. Boleh buat calon menantu kan Gi Rin?"
Aku tersedak. Apa Eomma cakap ni..takda topik lain ke. Yang si Tae ni pulak asyik senyum senyum je kenapa. Hempuk kang.
"Ha yelah yelah Eomma. Gi Rin dah lambat ni. Byebye. Muahhh"
"Eh eh tunggulah si Tae ni."
"Eh asal pula nak tunggu dia? "
"Katanya nak tengok tengok sekolah kamu. "
Haish tak pasal pasal nak kena tunggu makcik ni.
______________________
[ V P.O.V ]
" Asal kau pindah sekolah sini eh? Kenapa tak sekolah dekat Korea?"
Aku saja tanya. Bosan sangatlah. Lagipun kitorang jalan kaki je. Huh. Lenguh jugalah. dah 20 minit berjalan.
"Sebab permohonan aku diluluskan. Apa salahnya aku pindah. Lagipun kau memang nak aku pindah kan. "
Deep. Aku taktahu nak jawab apa. Hm padan muka sendiri.
"Hm aku-"
Tak sempat aku nak habiskan ayat aku dia dah berlari. Aku pun kejar. Haih. Kena sampuk ke apa tiba tiba berlari ni.
" Oppa!!!!"
"Oppa"? Siapa tu? Heh. Jumpa lelaki. Lupa aku.
Eh...itu bukan ke.....
TO BE CONTINUED....
STAY READING AND KEEP VOTING YA READERS SEKALIAN. AI LAB YOU. BYEBYEBYEBYEBYE. GOOD NIGHT.....ESOK RAYAAAA...YAHOOOOOOOOO...YAY RAYAAAAAA. SELAMAT HARI RAYAAAA....TIDAAAK. .. PATUTLAH SAWAN DAH DATANG. TAK MAKAN UBAT LAGI. MAAFLAH READERS. PATIK KEBOSANAN. HOMEWORK PUN TIADA. MAKLUMLAH BARU LEPAS HABIS EXAM. SO APA LAGII?? LETS HOORAY HOORAY. LOL OKAYLAH BYEBYE. BYE ♡♡♡♡♡♡ MUAH. LOL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Like You [Taehyung Malay Fanfic]
RastgeleDia jahat. Tak pernah bagi aku peluang untuk suka dia. Tapi itu dulu. Sekarang aku benci dia. Tapi bila aku dah mula cintakan dia semula,semuanya jadi huru hara.