Body Heat

148 18 8
                                    

[ V P.O.V ]

Dah cukup 1 minggu aku duduk dekat rumah Gi Rin. Harini aku dah nak kena balik Korea. Sedih jugalah. Gi rin dengan Eomma dia sangat rapat. Even diorang hanya duduk berdua je dekat luar negara. Family aku? Huru hara kat rumah tu. Tapi flight aku lambat harini. Petang sikit.

Apa nak buat eh? Apa kata aku ajak Gi Rin pergi shopping mall?

[LINE]

Gi rin....

....

Gi rin is typing...

Wae?

....

Jom keluar?

....

Keluar pergi mana?

....

Mana mana jelah...

....

Malaslah..bye.

...

Gi rin is offline.

[Gi Rin P.O.V]

Haih. Asyik nak keluar je. Kang kalau dah keluar,jumpa minah salleh pastu tinggalkan aku. Macam tak tahu. Kata 'rindu,suka,sayang' dekat aku tapi...ugh perangai tak ubah.

Panas pulak cuaca harini. Dahaganya.

"Yyahhhhh!! Asal kau duduk situ? Terkejut tahu tak aku ni! Berapa lama kau kat situ? Menghendap ke apa?"

"Aku tunggu kau lah. Jomlah kita keluar. Harini aku dah nak kena balik Korea dah. Dah tak boleh jumpa kau dah. "

Budak Tae ni kan, asal lah dia pergi duduk depan pintu bilik aku. Macam budak budak. Kesian pula tengok dia merayu. Hahaha. Aku nak snap muka dia lah. Masuk SNS mesti famous juga ni.

CLICKKK!!

"Yyahh Gi Rin. Apa kau buat ni?"

"tangkap gambar kau"

"tengok jap."

"ha nasib baik handsome."

"erk. Dahla pergi lah bersiap."

"nak pergi mana?"

"pergi berkebun. Ugh kata tadi nak jalan jalan."

"lah..aku dah siap dah pun."

"amboi. Cepatnya dah siap. Dah,tepi. Aku nak tutup pintu. Kang tersepit pula jari anak orang ni."

_________________

[ V P.O.V ]

"Gi rin. Sini kejap."

"Ha Apa dia?"

Tujuan aku pergi shopping mall sebab nak belikan cincin untuk Gi Rin.

Aku cuba sarungkan pada jari dia. Perfect! Nampak cantik.

"Cantik tak cincin tu?"

"Cantik."

___________________

[Gi Rin P.O.V ]

Harini cuaca dekat pantai sangat baik. Selalu juga aku datang sini. Tapi bila datang dengan V,terasa lain.

I Like You [Taehyung Malay Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin