5 Tahun Kemudian
[ Gi Rin P.O.V ]
22 Tahun. Aku dah dewasa. Tak sangka. Macam sekejap saja masa berlalu. Kalau ingat balik pasal dulu dulu,lawak betul. Hmm pasal V? Aku tak tahu dia dekat mana. Hilang atau menghilangkan diri?
Aku dah bekerja. Sebagai seorang pemain piano yang tersohor di luar negara. Ha siapa kata aku ni tak berbakat...huh.
"Cik Gi Rin,ada orang nak jumpa. Boleh saya panggil dia masuk?"
"Eoh? Siapa?"
"Encik Baekhyun."
Ugh lagi lagi Baekhyun. Dia nak apa. Sibuk je kacau aku tiap tiap hari. Tiap tiap malam. Kadang kadang pagi pagi buta pun dia call aku. Sejak V tinggalkan Perth haritu, Baekhyun datang rumah aku masa Eomma takda. Dia cuba rogol aku. Aku ingatkan dia tu orang paling baik dalam dunia tapi devil.
"Huh suruh lah dia masuk."
"Hi baby...how are you?"
"Not your business. Kau nak apa?"
"Jom lunch."
"Tak selera."
"Okay kalau you taknak keluar dengan I--"
Mula dah nak ugut ugut orang. Eh aku lagi kaya dari kau, okay. Ceh. Takguna.
"Huh yelah yelah!"
__________________________
[ TAEHYUNG P.O.V ]
"Seulgi ku sayang~ janganlah lari. Penat oppa kejar!"
"Seulgi,Seulgi. Yyah this little puppy."
Haish kenapa anak anjing aku ni suka lari lari. Kenapa hyper sangat.
Kini aku tinggal sendiri di apartment. Eomma Appa dah tiada. Diorang dah mati sebab kemalangan 5 tahun yang lepas. Lepas aku jaga anjing anjing kesayangan Eomma lepas Eomma takde,minat aku pada anjing semakin membuak buak. Sekarang aku ada 7 ekor anjing dan 2 anak anjing. Yahoo! My family.
"Jjuyu,Chukchuk,Gina,Honey,Baby,Darling,Yuna,Mina,Kyoyo!! MARI MAKANNNN!"
________________________________
[ Gi Rin P.O.V ]
"Cik, Cik ingatkan lusa Cik Gi Rin kena pergi Korea?"
"Ha untuk apa?"
"Kan Cik ada konsert di sana. Takkan lupa kowt~"
"Oh ya ya saya ingat. Hehe "
"Ha lagi satu,pengarah Shin ada panggil beberapa tetamu popular di Korea. Katanya pemain piano yang hebat juga. "
"Ahh. Siapa? Hebat sangat ke?"
"Katanya hebat juga tapi Cik Gi Rin lagi hebat. Ha ni pengarah ada bagi senarai nama tetamu kita."
- Jung Chaekyung
- Kang Min Hyeol
- Rania Kim
- Kim Taehyung
"WOWWWW ADA RANIA KIMMMM!! MY IDOL. HUWAHHHH IMPIAN KU TERCAPAI. YEHETTTTTT"
"EH EH EH kejap. Siapa Kim Taehyung ni? Tak pernah dengar pun nama pemain piano yang ni. Orang baru ke?"
Aku menggaru kepala. Nama macam familiar. Kejap...bagi aku ingat balik..Taehyung,Taehyung,Taehyung....HUH TAKKAN V? AHH NGARUT LAH V. Setahu aku,dulu V ambil course sukan dan jasmani. Takkan lah tiba tiba jadi pemain piano. Hebat.
"Ya. Kim Taehyung ni pemain piano baru. Orangnya muda lagi tapi skill pianonya sangat dikagumi. Umurnya 23 tak silap saya,Cik. "
"Cik.."
"Cik!"
"Ah ya ya ya?"
"Cik dengar tak apa saya cakap ni?"
"Ah ya ya saya dengar. Pengurus Han,Saya nak balik awal lah hari ni. Penat. Bye. "
"Baiklah Cik Gi Rin."
1 hari kemudian...
Wah lamanya tak jejak Korea. Musim bunga pula tu sekarang ni. Shalalalala~ Mana pula si Manager Ahn ni...lama betul angkat beg.
[ V P.O.V ]
Alamak aku dah lambat nak amik si Song Ah ni dekat airport. Kalau lambat,mulalah membebel. Nasib baik aku sayang kau,adik oi.
Aduh sesak pula dekat airport ni. Budak ni pula tak bagitahu dia tunggu mana..satu hal nak kena cari dia pula.
Aku berlari dan cari di setiap restoran di situ.
BUKKK!
Aku terlanggar seorang gadis. Rupa seperti tinggal luar negara. Beg galasnya terjatuh dan barang barangnya terkeluar. Heol. Banyaknya makeup. Biasalah perempuan.
"Opss Sorry. Biar saya tolong cik."
"Ah takpe takpe saya buat sendiri."
"Takpe,salah saya langgar cik tadi."
Aku cepat cepat kemas barangnya yang terjatuh. Aku melihat muka nya sekilas pandang saja. Rambut nya panjang sehingga menutupi mukanya.
"Gomawo. Saya pergi dulu."
"Eh Eh cik. Lipstick cik masih di tangan saya. "
Dia berpaling ke arah aku. Dapat juga aku melihat mukanya.
Aku memberi lipsticknya. Semasa dia hendak menarik lipstick nya aku memegang tangannya untuk meneliti mukanya. Mukanya seperti pernah dilihat. Umm siapa ya? Muka seperti... PARK GI RIN.
YEAH ITU GI RIN.
WAIT. Dia tak kenal aku ke. Oh mungkin aku berkaca mata hitam sekarang ni. Wah dia semakin cantik. Sangat cantik. Terlebih cantik.
"Encik? Encik?"
Dia memetik jarinya di hadapan muka aku. Terkejut aku. Lamunan aku pun terhenti.
"Eh Eh sorry. Umm nah lipstick cik. Sekali lagi,saya minta maaf ya. "
"Ahh its okay."
^^^^^^^^^^^
Okay author tahu. Chapter ni bosan. Bosan bosan. Author buat pun rasa macam bosan. Siapa rasa fanfic ni bosan,turun tangan. Okay lepas ni author buat yang best best punya tapi korang kena lah vote. Tapi author tak paksa. Bye. XD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Like You [Taehyung Malay Fanfic]
DiversosDia jahat. Tak pernah bagi aku peluang untuk suka dia. Tapi itu dulu. Sekarang aku benci dia. Tapi bila aku dah mula cintakan dia semula,semuanya jadi huru hara.