3)

2.3K 185 47
                                    

Kırmızıya boyanmış parmaklar önce bedenimde süzüldü. Ardından eline kırmızı bir böğürtlen aldı ve dudaklarımda patlatarak yedirdi.

Isırdığım böğürtlenler çenemden aşağıya süzüldü ve yavaşça ayak parmak ucuma kadar düştü.

Beyaz fayanslar minik minik kırmızı damlalarla süslendi.

"Benden korkmuyorsun artık, öyle değil mi?"

Odasına taşıdığından beri beni, bir hafta geçmişti. İznim olmadan dokunmamış, iznim olmadan damarlarımdan geçen kana saldırmamıştı.

Ürkünç olması gereken o olabilirdi, şayet mermer taşı kadar beyaz olan bacaklarını açıkta bırakan gömleğimi giymeseydi.

Olumsuz olarak salladım başımı, "Hayır sadece hayıflanıyorum, bir süredir senden uzak durduğum için"

Mutlulukla gülümsedi. O soğuk gri duvarlar arasında, kırmızı uyku bulutunun içinde pek de romantik anlar yaşadığımız söylenemezdi.

"Seni ilk gördüğümde kokunun başımı döndürdüğünü biliyor muydun?"

Parmaklarını omuzlarımda gezdirirken sordu. Alaycı bir gülüş takındım. "Senin gibi değilim ama kendi kokunu duysaydın dişlerini benimkine değil kendi baldırlarına geçirmek isterdin"

Sırıtırken sivri dişleri göründü.

Nasıl böyle bir şey gerçek olurdu aklım almıyordu. Kokusu; mezarlıkta açan kırmızı bir gül gibi ağır, gül reçeli gibi tatlıydı.

Tanımlayabileceğim kelimenin, herhangi bir dünya dilinde varlığı olduğunu sanmıyordum.

"En güzel kokun oradan seçiliyordu. Baldırlarına iz bırakırken seni kendime daha çok aşık ettim kabul et" sırıtarak söylediğinde etraftaki gergin karanlık hava dağılmıştı.

Benden kısa vücudunu kaldırıp tezgaha oturttum. "Seni benim yapmama izin ver" onun beni emdiği gibi emdim boynunu.

Belki kan çıkmadı ama diş izim kaldı.

Belki kan toplanıp morarmadı beyaz vücudu ama yeterince benim görünüyordu.

"Sehun"

Sessizce fısıldadı ve kendini kollarıma attı. Onu salondaki beyaz kanepeye taşıdım. Kasedeki böğürtlenleri döktüm göğsüne ve hepsini ezdim üzerinde.

Heyecanını görebiliyordum.

Beyaz koltuk, beyaz vücut hepsi kırmızıya boyanırken ismimi inledi sadece. Ah nasıl da güzeldi!

* Yazar saçma bir şekilde feels geçirdi *

Redd:: HHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin