Ráno mě neprobudil zvuk budíku, ale přijatá zpráva. Podívala jsem se na mobil a bylo půl deváté. Odemkla jsem mobil a viděla jsem, že mám jednu novou zprávu.. Od Davida.. Byl víkend a školu jsem chtěla nechat teď být a lidi v ní taky..
David: Ahoj.. Nicol promiň...
Rychle jsem klikla na kolonku ,,napsat zprávu" a klepala jsem do klávesnice jako debil.
Nicol: Ahoj... Za co?
Zamkla jsem mobil a pustila jsem si televizi. Přepínala jsem programy, ale nikde nic nebylo, tak jsem zmáčkla tlačítko a televizí vypla. Do ruky jsem si vzala mobil a šla do kuchyně. V kuchyni už seděla babička tradičně u čaje s novinama.
,,Dobré ráno. " usmála jsem se na ni a přešla jsem ke kuchyňské lince, vzít si čaj a snídani.
,,Dobré, Nicol dneska jedu na sráz kamarádek ze střední a nevím, kdy se vrátím, ale nejspíš zítra, nevadilo by ti to?" podívala se na mě.
,,Ne, v pohodě." vzala jsem snídani z linky a položila ji na stůl. Sedla jsem si na židli a ve mžiku jsem se zakousla do chleba.
,,A kam jdete?" zeptala jsem se.
,,Jdeme do kavárny a pak do divadla a domlouvali jsme se, že když tak přespíme u Alice." řekla a napila se čaje.
,,Dobře, tak si to hlavně užij." zasmála jsem se a pak jsem se podívala na mobil, který se mi rozsvítil. Zpráva od Davida.David: Nemáš dneska čas ? Chci tě vidět.
Pousmála jsem se nad tím.. Je to divné, ale já mám pocit, že i když ho znám teprve asi dva dny, tak je úžasný.. Ty oči, úsměv, postava, vlasy.. Ach jo.. Ani pořádně nevím, proč jsem to udělala. Myslím tím to, že jsem v pátek odešla jen ták bez jediné známky něčeho .. Je mi to líto .. Ale jsem ráda, že mi napsal..
Nicol: Babička dneska jede na sraz ze střední školy, tak by jsme když tak mohli jít k nám.
Odeslala jsem zprávu a dojedla poslední kousek snídaně. Babička se mezitím přesunula do obýváku.
,,Babi?" zavolala jsem z kuchyně.
,,Ano?" ozvalo se z obýváku.
,,V kolik dneska jedeš?"
,,No, tak o půl druhé."
,,Může jít k nám můj kamarád že školy?" zeptala jsem se jí, když jsem přešla do obýváku.
,,Jo, ale nic tu nenadělejte." uchechtla se.
,,Je nám osmnáct, neboj." zasmála jsem se a odešla jsem z obýváku.
Mezitím mi přišla další zpráva.David: Jo, tak dobře, kdy a kde bude sraz?
Nicol: Tak ve dvě u koně ?
David: Dobře, těším se, pá :)
Nicol: Já taky, pá :)
Z pohledu Davida
Doufám, že se už na mě Nicol nezlobí .. Já ji mám radši, než někoho jiného .. Seděl jsem na posteli a poslouchal jsem Maroon5. Měl jsem to hlasitě, abych neslyšel, jak se máma s tátou hádají.. Po chvilce mi na dveře někdo zaklepal.
,,Ano?" ztišil jsem hudbu a podíval se na dveře, ve kterých se objevila máma..
,,Zlato, běž se rozloučit s tátou.." zlomil se jí hlas a já viděl, jak se jí lesknou oči.
,,Proč?" začal jsem mít celkem nahnáno..
,,No.. To je na delší dobu, prostě běž.." ukázala na schody.
Zvedl jsem se z postele a prošel kolem mamky, kterou jsem chytil za rameno, když jsem šel kolem ní. Sešel jsem schody a zrovna jsem šel do kuchyně, kde byl táta s kuframa..
,,Tati, kam jdeš ?" zeptal jsem se ho, když jsem spatřil ty kufry.
,,Jedu na chvilku pryč.. Máma a já jsme s pohádali a já vím, že jsem se choval jako kretén. Prostě jedu pryč.." klepal se mu hlas a díval se na mě se slzama v očích.
Přešel jsem k němu a obejmul ho, v tu chvíli jsem měl slzy na krajíčku.
,,Měj se. Mám tě rád. " zašeptal jsem mu do bundy, kterou měl na sobě. Koutkem oka jsem viděl mámu, jak stojí s ubrečenýma očima ve dveřích a pozoruje nás.
,,Já tebe taky" pustil mě a poplácal mě po rameni. Obešel mě, vzal si kufry a šel pryč.. Z okna jsem viděl, jak táta, nastupuje do auta a odjíždí..
Přešel jsem k mamce a pevně ji objal. Třásla se mi v rukách a tak jsem ji stiskl ještě víc.
,,Jsem tu pro tebe mami. " jak jsem to dořekl, začala brečet ještě víc.
Palcem jsem ji hladil po rameni a čekal, až se uklidní. Pustila mě a šla si sednout na sedačku. Já jsem se podíval na hodiny... Bylo půl druhé. Za chvilku se musím chystat.Z pohledu Nicol
,,Tak ahoj!" zamávala jsem mezi dvěma na babičku, která už odjížděla.
,,Pa, a pamatuj, nic tu neproveďte!" řekla a sedla si do taxíku.
Zavřela jsem dveře a vzala do ruky mobil.Nicol: Nemůžeš už teď?
David: Jo, tak já už jdu.
Zamkla jsem mobil a šla jsem do předsíně. Obula jsem si boty, z věšáku sundala klíče a vyšla jsem z baráku.
Už jsem byla u koně a čekala na Davida. Přešlapovala jsem a vyhlížela. Pak jsem se otočila a spatřila ho. Ty hnědé oči šli vidět už z pěti metrů. Došel ke mě a já jsem se neudržela a objala jsem ho.
,,Ahoj." řekla jsem mu do mikiny.
,,Ahoj, tak jdeme?" zeptal se mě, když jsem ho pustila.
Přikývla jsem a šli jsme k nám domů.Když jsme byli doma, tak se tu David rozhlížel, jako kdyby to byla nějaká vila.
,,Máte strašně krásný byt." usmál se.
,,Děkujeme. " úsměv jsem opětovala.
,,Tak co budeme dělat?" zeptal se mě.
,,Běž se posadit do obýváku, na stole je noťas, tak ho zapni a najdeme nějaký film." ukázala jsem a David hned na to vešel do obýváku. Já jsem mezitím udělala pití a do misky jsem nasypala brambůrky. Vzala jsem sklenku s vodou a přešla do obýváku, kde už seděl na sedačce David a hledal nějaký film. Položila jsem před nebo sklenku a usmála se na něho.
,,Děkuji. " řekl a napil se. Jenom jsem se usmala a šla jsem zpátky do kuchyně a vzala jsem ty zbývající věci - moje pití a brambůrky. Položila jsem to všechno na stůl a posadila jsem se hned vedle Davida.
,,Našel jsi něco?" zeptala jsem se, když jsem viděla, jak projíždí stránky filmů.
,,Jo, tady ten." ukázal na něho.
Byl to nějaký horor, nevím ani jak se jmejmenoval měl těžký název.
David položil notebook na stůl a já jsem se k němu přitulila. Cítila jsem jeho dech na krku.
,,Kurva!" zařvala jsem uprostřed scény, kdy vrah rozřezal jednu holku motorovkou. David mě chytl za ruku a já jsem se jenom v duchu usmála a podívala se na něho. David chvilku sledoval film a jak si všiml, že ho pozoruju, podíval se na mě. Naše rty byly od sebe sotva centimetr. Nevydržela jsem to a spojila naše je. David spolupracoval a povalil mě na gauč. Zašmátrala jsem rukou po noťasu a pak jsem našla po slepu mezerník a film jsem stopla. Jakmile nám došel vzduch, odpojil David naše rty a dával mi letmé polibky na krk.Z pohledy Davida
Potichu mi vzdychala do ucha jak jsem ji líbal krk a to se mi líbilo. Hladil jsem ji po bocích a ona mě po zádech. Sjížděl jsem níž a níž a byl jsem u jejiho hrudníku. Chytla mě za hlavu a posunula si mě k sobě a dravě mě líbala.
Z pohledu Nicol
David mi jazykem přejel ret a já jsem zavzdychala. On toho využil a hráli jsme válku jazyků. Zachmatala jsem po lemu jeho trika a sundala jsem ho. Konečně se mi dostal pohled na jeho úžasné vypracované břicho. Tričko jsem odhodila do rohu obýváku. Po chvilce jsem cítila Davidovi ruce má mnohem břichu, sundal mi tričko a to následovalo to Davidovo. David si stoupl a já s ním. Podívala jsem se na něho a on se mě potichu zeptal.
,,Chceš to?"
,,Jo." vrhla jsem se mu do náruče a on mě odnesl do mého pokoje, kde mě povalil na postel. Stoupl si přede mě a sundal si kalhoty s boxerkama. Ležela jsem před ním skoro nahá, zbývaly kalhotky, které na mě nezůstaly dlouho a letěly na druhou stranu postele. David si vzal kondom a nasadil si ho. Pohladila jsem ho po břiše a pak jsem cítila, jak do mě vjel. Pomalu přidával a já jsem vzdychala čím dál víc. Políbil mě, čím utišil moje vzdychy ale ne na dlouho. Cítila jsem, že se udělal a já po chvilce taky. Lehl si vedle mě a oba jsme zhluboka dýchali. Oblékl si boxerky a triko a chystal, se, že buz půjde.
,,Kam chceš jít?" zeptala jsem se ho, když si oblékal kalhoty.
,,Nikam, ale měl bych jít domů." usmál se na mě. Vstala jsem a zatáhla ho za ruku zpátky do postele. Vzala jsem si kalhotky a triko a přikryla nás. Přitulila jsem se k němu a ve mžiku jsme oba usly.*Ok, Andrejka napsala první sexuální scénu .. :D Jaká byla ? :D
Ahojte ;)
ČTEŠ
Believe me
RomanceNicol Fornová bydlí s babičkou, jelikož její matka propadla alkoholu. Útěchu našla nejen v její srdečné babičce Caroll, ale i v její nejlepší kamarádce Lucce, která zažívá podobný problém.