Teetttt
From: Die
Text: Beb, u dkt mana?lambat lg je wei? Dah naik berbulu dah mata aku dekat sini..lagi 5 minit ko x sampai..i swear..aku blah beb..aku blahh..To: Die
Text: Jap beb...aku tengah cari parking ni.. Smapai hati kau tinggal aku sorang2Button sent di tekan..
Dummmmm....
Fuckk !!!!!!!
Adoiii....time ni jugak la nk buat hal..getus Mia dalam hati nya..
Tingkap kereta swiftnya di ketuk..
Omg...mamposs laaaa...
Perlahan- lahan dia membuka tingkap keretanya dan memandang tepat dekat sepasang mata coklat cair yang kelihatan amat marah dengan kejadian tadi.Sekarang ni...siapa nak bayar?
Mata letak mana? Dekat lutut?
Ni la perempuan...cuai..pastu menyusahkan orang.. Malam2 buta ni..baik duk rumah je... Bebel seorang lelaki kepadanya. Kebarangkalian tuan punyer kereta.Amboiii bestnya engkau kutuk aku..getus Mia dalam hati..
Segera dia menukar gear R, dan menekan sekuat hatinya...Dummmm..kali ini lebih kuat dari yang sebelum nya
Oppssss.....I'm sorry...i tak sengaja..dengan gaya yang annoying..dia memberitahu lelaki itu
Kelihatan lelaku itu mengetap bibir menahan marah.
Setelah keretanya di letakkan di dalam kotak parking dia keluar dari perut kereta dan menuju kepada lelaki tersebut. Sempat dia menjeling kereta Audi yang di langgar nya.
Dress hitam ketat singat yang terbelah di bahagian dada, menampakkan lurah dadanya yang putih melepak. Bentuk badannya yang persis model itu ditatap tanpa berkelip oleh lelaki tersebut.
Excuse me sir??? Give me your phone please!!!
Seakan terpukau dengan lenggokkan Mia, nafas Ariff turun naik menahan nafsu gelodaknya. Walaupun ini bukan kali pertama Ariff memandang perempuan club malam, namun..baginya..gadis ini amat berlainan.
Dia tersentak apabila tangannya di pegang..
Call me when everything is done !
Mia berlalu dan meninggilkan Ariff yang terkulat-kulat di situ.
.......................................................
Yeaaaahhh done part 1.
Hope korang dapat vote or komen.
Dah lama xmenulis..
Imaginasi dah kurang