Butang lif di tekan ke tingkat 30.
Ting .... Mia melangkah keluar dari perut lif dan tecari arah ke A.R Holdings.
Gotcha..mata tertancap ke pintu sebelah kirinya.
High heel 3 inci bersama skirt pendek paras paha menyerlahkan lagi betisnya yang bunting. Lenggokan pinggulnya di perhati hebat oleh setiap jejaka di pejabat tersebut. Ruang pejabat tersergam indah dengan dekorasi yang sederhana.
Cik Mia duduk dulu..kejap lagi En Aliff datang...saya keluar dulu ye..
Sapa Kak Ella, usai menghantar aku ke bilik director.Tanganku ligat membetulkan mekup dan pakaian aku..kemeja putih yang dipakai Mia tidak dikancing sepenuhnya menampakkan alur lurahnya yang putih gebu. Rantai leher pemberian arwah neneknya di masih melekat di leher jinjangnya itu.
Kalau bukan kerana desakan papanya...Mia tidak akan melangkahkan kaki ke pejabat A.R holdings milik anak kepada sahabat baik Papanya Datuk Mukhriz. Tanpa perlu bersusah payah untuk diinterview, position Mia sebagai P.A encik director diterima dengan hati yang kelat.
"She's in your office sir" . Hot and gorgeous...seloroh Kak Ella
"Thanks a lot Ella" hopefully she's the right one ..sedikit keluhan di lemparkan.
Kak Ella amat memahami kriteria utama P.A bos nya itu. Termasuk Mia, sudah 20, orang di pecat olehnya dek kerana semua PA nya itu tak tahan di goda. Apabila Papanya memberitahu yang anak perempuan Tan Sri Badrol bakal menjadi PA nya...dia amat terkejut dan gembira. Dia amat merindui Baby, nama timangan Mia semasa kecil. Dia amat merindui wajah adik kesayangan dia itu.
Keberangkatan Aliff ke London 15 tahun lalu merupakan detik-detik terakhir mereka perhubungan mereka. Aliff pada waktu itu 17 tahun manakala Mia 13 tahun tidak sempat untuk mengucapkan kata-kata perpisahan. Sekembalinya Aliff ke Malaysia 6 bulan lalu, dia masih belum berkesempatan untuk melawat Baby.
Kerana begitu teruja, kedua-dua belah tangan Aliff menutup mata gadis yang di depannya itu. Bau rambut gadis tersebut sedikit sebanyak menaikkan nafsu syahwatnya.
Pelik...gumam Aliff..satu ciuman hinggap di kepala Mia..perkara biasa yang di lakukan Aliff terhadap Baby dan ia amat disenangi oleh gadis itu.
Bagai tekena renjatan elektrik, Mia bingkas bagun dari sofa empuk itu dan tidak semena, dia hampir rebah.
Rangkulan pada pinggannya dan mereka sama2 terjatuh di atas sofa.Badan Mia betul-betul melekat di atas badan Aliff tersebut..bibir mereka bersentuhan. Dan.... Helaan nafas Mia dan lekukan dada mia membuatkan nafas Alif turun naik.. Bibir Mia dipagut lembut dan tanpa diduga, Mia membalas ciuman tersebut..bibir di buka dan masing2 berkucupan dengan ghairah sekali.
Tangan Aliff mula memegang pinggul mia dan menarik ke celah kelangkangnya. Helaan nafas Mia makin deras apabila baju kemaja gadis itu di lurutkan.menampakkan coli merah Mia. Tangan alif mula meramas lembut payudara Mia.
Badan Mia di baringkan ke bawah dan lidah Alif mula menjilat bibir Mia, dagu..leher...ciuman demi ciuman di lakukan. Coli di buka menampakkan buah dada Mia yang tersergam indah itu..........................................................................
Yeahhhh....Mia dan Aliff...
Ada lagi tau..sambungannya...
Tunggu!!!!!