Pintu bilik yang tertutup rapat di tarik laju. Dia segera melepaskan diri dari bilik neraka tersebut. Seakan tidak percaya dengan apa yang berlaku sebentar tadi, Mia segera mengenakan pakaiannya dan berlalu meninggalkan lelaki yang masih lagi terbaring lemah di lantai tanpa seurat benang.
Mia menampar pipinya beberapa kali dan berharap apa yang berlaku hanyalah mimpi, namun ia adalah kenyataan yang harus dia terima.
Satu-satunya lelaki yang paling dia rindu berada betul-betul di hadapannya.Kenangan 15 tahun lalu meggamit masih segar di ingatannya. Itulah saat pertama dia merelakan mahkotanya diragut oleh lelaki yang paling dia cintai.
..........................................................
..
.
.
.
.Abang janji...abang akan sayang baby seumur hidup abang..walaupun apa yang berlaku..abang janji hanya baby di hati abang
Satu ciuman hangat hinggap di bibir gadis yang polos itu.
Tompokan darah pada cadar membuktikan bahawa gadis tersebut masih suci ketika dia dinodai. Desakan nafsu dan juga perasaan cemburu menyebabkan gadis tersebut menjadi mangsa. Dia tidak mengerti apa yang berlaku. Akan tetapi keasyikkan yang dia alami sebentar tadi sukar untuk di gambarkan.
Pemergian kekasih hatinya amat perit sekali. Marah, kecewa dan tertipu amat di rasai. Sesungguhnya janji yang di ungkap sekadar janji sahaja.
Pasrah dan redho, Mia bangkit dari hidupnya yang suram dan menjadi seorang perempuan yang sangat kuat.
Sungguhpun beribu lelaki yang hadir dalam hidupnya, hanya Aliff sahaja yang dia dambakan.......................................................deringanphone yang menjerit-jerit minta di angkat menyebabkan dia mengeluh perlahan.
Hello...good everning Mia... Kak Ella ni... Just nk inform, Mr Ariff approved ur application..so esok report to him at 8.00 am ok..thnks!!
Apabila handphone di letakkan...kepala nya ligat berpusing..
Gilakah dia untuk menerima tawaran itu or perlukah dia menolaknya?
Arghh...
Buntu..
Aku buntu..Hello reader....
Komen di perlukan.